הורים תמיד רוצים את הטוב ביותר עבור ילדיהם, ויעשו הכל על מנת להבטיח שהם יהיו מאושרים ויצליחו בחייהם. יש מי שיותר חשוב להם שהצאצאים שלהם יתחתנו ויולידו ילדים משלהם, בעוד אחרים רוצים שתהיה להם קריירה משגשגת, או גם וגם. אבל דבר אחד בטוח, אף הורה לא רוצה לגלות את הבן או הבת שלו עוסקים בעיסוקים מפוקפקים, בעיקר אם הם עצמם הלקוחות. 



לאחרונה אב מקניה חטף את שוק חייו, לאחר שרצה לשכור זונה והבין ששכר בטעות את שירותיה של בתו. על פי הדיווחים בכלי תקשורת המקומיים, האב ההמום, מהעיר קיסי, הלך לילה אחד למכון ליווי, השתכר וביקש לשכור שירותי זנות. "לא היה לו מושג שבתו עובדת כיצאנית, והוא בטח לא ציפה למצוא אותה במכון הזה", סיפר אחד העובדים.



לא האמין שביתו עובדת כזונה. אילוסטרציה: אינגאימג
לא האמין שביתו עובדת כזונה. אילוסטרציה: אינגאימג



כשהיצאנית הגיעה, הוא לא זיהה שזו בתו מאחר שהיה שיכור והמועדון היה חשוך, כמו כן היא "הייתה לבושה בצורה חשפנית כשפניה מכוסות". גם היא מצידה לא זיהתה שזה אביה, ולקחה אותו לאחד החדרים במכון. "האב הלך אחריה לחדר, וכשהיא התחילה להתפשט הוא היה בהלם מוחלט כשהבין שזו בתו", המשיך העובד. "הוא נחרד מהמחשבה שעמד לשכב עם בתו. הוא לא ידע שהיא עובדת כזונה".

מיד עם הגילוי המזוויע האב החל לצעוק על בתו ולהכות אותה, עד ששומרים הגיעו למקום לחלץ אותה. "שמעתי מריבה מתוך החדר ומיהרתי לשם לראות מה קורה", סיפר אחד השומרים במועדון. "קראתי לתגבורת ואלו חילצו אותה מיד".