טיול משפחתי לאחד המקומות האקזוטיים בעולם, הסתיים חודשים לאחר מכן בגירושין לא מפתיעים. הבעל התאהב במדריכה, אקזוטית במיוחד, שרדפה אחריו ארצה. לאישה לא נותרה ברירה אלא להודיע על סיום הטיול ועל מפגש סוער בבית הדין הרבני. הדרמה כולה החלה לפני מספר חודשים. בני זוג, באמצע שנות ה-30 לחייהם, יחד עם שני ילדיהם יצאו לטיול מאורגן בסרי לנקה כשהיעדים האקזוטיים פזורים על פני שמונה ימי הטיול המיוחד. 

לחבורה שיצאה מישראל חיכתה מדריכת טיולים מקומית שהיתה צמודה לקבוצה. על פי התצהיר שהגיש הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן, "כבר ביום הראשון נוצרה כימיה ביני לבין המדריכה. לעולם לא חשבתי שזה יוביל לאהבה גדולה, אבל המציאות היתה חזקה ממני". האישה טענה כי בכל מהלך הטיול באתרים האקזוטיים שהם שילוב מנצח בין חופים קסומים ובלתי נגמרים לבין טבע, לא הבינה כי נרקם קשר רומנטי בין בעלה למדריכה. 

עו"ד סולן טענה כי בטיול לא הייתה שום קרבה פיזית בין הבעל למדריכה. הנורות האדומות דלקו לאחר חודשיים כשהמדריכה הגיעה לביקור בישראל, שוחחה איתה ועם בעלה וביקשה לבקר בביתם כדי לפגוש את ילדיהם. האישה כמובן אירחה אותה במשך שבוע ימים, ורק לאחר שעזבה הבינה כי הקשר הוא אחר. מעקב קצר באמצעות בלש, חשף את הרומן בין  בעלה למדריכה.
 

האישה טענה בתביעת הגירושין כי הקירבה למדריכה שנוצרה עוד במהלך הטיול, היתה יוזמה של בעלה ולדבריה, אחרי שיחה שקיימה עם המדריכה הבינה כי הוא זה שהבטיח לה הרים וגבעות. הבעל  טען באמצעות עו"ד סולן כי המפגש כולו "נולד מלמעלה ואין מה לעשות פשוט התאהבתי". המשפט הזה יכול היה לעלות לבעל הרבה כסף אלמלא הסכם הממון שנחתם בין בני הזוג, ממנו עולה כי כל כספי הירושה והנכסים הוחרגו במקרה של גירושין.
מייצגת את הבעל. עו"ד סולן. צילום: יח"צ