בעלי כלבים באשר הם יעשו הכל למען חבריהם ההולכים על ארבע, ועבורם הם ללא ספק חלק מהמשפחה. בשל כך, אם יקלעו לצרות לא יהססו לנסות להציל אותם, גם אם זה יעלה להם בחייהם. לאחרונה אישה מארה"ב איבדה את חייה כשניסתה להציל את הכלב שלה, בזמן שטיילה איתו ליד לגונה בדרום קרוליינה.

המקרה המזעזע התרחש ביום שני בשעות הבוקר, כשקסנדרה קליין, 45, הלכה עם כלבה ליד ליד מקור המים בעיירה הילטון הד איילנד, שם שכרה בית נופש עם בעלה. לפתע, קליין הבחינה בתנין גדול שמנסה לתקוף את כלבה, מסוג בורד קולי, ומיד נחלצה לעזרתו. אדם נוסף שהיה במקום מיהר למקום לעזור לה ושניהם הצליחו למנוע מהתנין לפגוע בכלב. אך למרבה הצער, התנין הצליח לתקוף את קליין במקום זאת, גרר אותה לתוך המים והרג אותה. 
על פי משרד השריף של מחוז ביופורט, עד ראיה שהיה במקום התקשר אליהם מיד וסיפר להם מה אירע. אך כשהשוטרים הגיעו הם לא יכלו לעשות מלבד להוציא את גופתה של קליין מהמים. התנין, בגודל של כ-2.5 מטרים, אותר גם הוא בהמשך והומת. באשר לכלב, קליין הצליחה במשימתה שכן הוא יצא מהאירוע ללא פגע.
 

נהרגה כשההגנה על כלבה מפני תנין ענק. קסנדרה קליין
נהרגה כשההגנה על כלבה מפני תנין ענק. קסנדרה קליין



אחד התושבים שגר באזור, בלייק סמית, 34, סיפר שיצא מביתו והבחין בניידות משטרה ומכבי אש בשכונה. "חיכיתי חצי שעה, ואז התחלתי לשמעו שמועות על מה שקרה", סיפר סמית. "זה מוזר, זו הפעם הראשונה ששמענו על תנין שתוקף אדם בחמש השנים האחרונות". לדבריו, לפעמים אפשר לראות תנינים בחצרות של בתים, אבל הרשויות מיד לוקחים אותם משם. "הם עושים עבודה טובה. זו פשוט תקרית מצטערת. יש לי בן צעיר, אז זה מדאיג לדעת שמשהו כזה יכול לקרות".

תושב נוסף שמתגורר באזור, תומאס דימיו, סיפר שהיה במקלחת כשלפתע שמה צווחות מאזור הלגונה, אבל חשב שאולי זו ציפור. הא יצא החוצה חצי שעה לאחר מכן וראה המוני אנשים עומדים ליד המים, כשסביבם חטיפים לכלבים, נעל אחת של קליין והכובע שלה . "זה מאוד עצוב. הכלב היה כמו ילד בשבילה", אמר דימיו. "היא הייתה אישה מאוד נחמדה, מאוד ידידותית". 

הותקפה באכזריות בידי תנין אך הצליחה להציל את כלבה. צילום מסך
הותקפה באכזריות בידי תנין אך הצליחה להציל את כלבה. צילום מסך