בימינו, זה לגמרי מקובל שאנשים צופים בפורנו, בין אם מדובר בגברים ובין אם מדובר בנשים. אך למרות כל זאת, עדיין מדובר בתחום שנוי במחלוקת ויש גם אנשים שמתנגדים לו בכל תוקף. למעשה, יש מי שאפילו יסיימו מערכות יחסים אם יגלו שיקיריהם נכנסים לאתרים למבוגרים בלבד. לאחרונה, צעירה אמריקאית אפילו ביטלה את חתונתה בדקה ה-90, בגלל שגילתה שהארוס שלה צופה בקביעות בפורנו



קלייר דלטון בת ה-21, מיוטה, הייתה במרחק של שבוע אחד מלהפוך לאישה נשואה, כשהבינה מה בעלה לעתיד עושה כשהיא לא בסביבה. דלטון הייתה במערכת יחסים עם הארוס במשך ארבע שנים והשניים היו מאורסים במשך חצי שנה. אך כל הזמן הזה לא היה לה מושג על הצד הזה שלו, עד שיום אחד גילתה דברים "מעוותים וחולניים" בסמארטפון  שלו.



לדבריה, הרגע הגורלי הזה קרה כשהם ישבו יחד על הספה בדירתם, והיא לקחה את הסמארטפון שלו כדי לבדוק מתי חנות מסוימת נסגרת. כשפתחה את מנוע החיפוש, ראתה שלוש מילות חיפוש שזעזעו אותה לחלוטין, אם כי היא סרבה לפרט מה הן. "יצאתי מהחלון הזה בסמארטפון שלו, אבל אז נתקלתי בהמון חלונות פתוחים אחרים בהם היו המון מראות חולניים ומעוותים של איך נשים אמורות להראות", כתבה דלטון בפוסט שהעלתה לבלוג שלה. "חטפתי בחילה קשה".


היו יחד ארבע שנים, אך לא ידעה שארוסה צופה בפורנו.קלייר דלטון, צילום: פייסבוק
היו יחד ארבע שנים, אך לא ידעה שארוסה צופה בפורנו.קלייר דלטון, צילום: פייסבוק


למרות שרוב הציבור צופה בפורנו, לדבריה זו לא אופציה מאחר והיא מגדירה עצמה כ"דתייה הדוקה", ולכן רוצה רק מערכת יחסים שתתאים ל"חוק האלוהים". לכן, מיד לאחר הגילוי הדרמטי היא התעמתה עם הארוס שלה, שתחילה הכחיש כל קשר לתכנים למבוגרים בלבד שמצאה. הוא ניסה לתרץ ולומר שאח שלו לקח לו את הסאמרטפון, כי שלו התקלקל, ונכנס לאתרי פורנו.

הם התווכחו שעות על גבי שעות, עד שהארוס נשבר והודה שזה היה הוא. "מיד ביטלתי את החתונה, כשישבתי מול הגבר שאהבתי שפתאום נראה לי כמו אדם זר", כתבה דלטון, וטענה שההתנהגות שלו היא מבחינתה בגדר התמכרות. היא המשיכה ותיארה את הרגעים הקשים שעברו עליה בעקבות הגילוי הדרמטי והפרידה: "רציתי לצעוק, רציתי לבכות, רציתי להכות את הקיר. אבל באותו רגע הרגשתי משותקת, הרגשתי שאני נחנקת. לא עבר זמן רב ומצאתי את עצמי בוכה וצורחת ללא שליטה".

ביטלה מיד את החתונה, כשגילתה את האמת המחרידה. קלייר דלטון, צילום: פייסבוק
ביטלה מיד את החתונה, כשגילתה את האמת המחרידה. קלייר דלטון, צילום: פייסבוק


הפוסט של דלטון הפך במהרה ויראלי ושותף בידי רבים. כמובן שאז גם הגיעו המון תגובות של גולשים משולהבים, ורובם זעמו על דלטון וטענו שהיא הגזימה בתגובתה. "הוא צפה בפורנו, אז היא ביטלה את החתונה. אחד מהם הגיב בצורה מוגזמת. רמז: לא הוא", כתב גולש אחד ואחר הוסיף: "אני מבולבל לגבי כל עניין הצפייה בפורנו. היא לא כתבה שזה משהו שהוא עושה כל הזמן. למה צפייה בפורנו מדי פעם אומרת שהוא מכור? שתיתי כוס יין הערב, זה לא אומר שאני אלכוהוליסט".

לצד התגובות המרושעות היו גם מי שלגמרי הבינו את ההחלטה שלה ותמכו בה. "השורה התחתונה -  אם היא לא הסכימה עם מה שהוא עשה, אז זו הייתה החלטה נכונה. הדעות של האנשים האחרים לא חשובות", כתב אחד המגיבים. גולש אחר כתב: "כל כך הרבה אנשים שופטים אותה. זה לא משנה אם מבחינתכם זה לא כזה נורא, מבחינתה זה כן".