אנשים שהולכים למסיבות חילופי זוגות עושים זאת כדי לעשות סקס עם זרים, כך שאין שם מקום לרכושניות כלפי הפרטנרים שלהם. אבל תמיד יש את מי שלא ממש מודעים לקונספט הזה ומתמלאים בקנאה כשהם רואים את בני זוגם עם מישהו אחר, אפילו אם זה תמים לחלוטין. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לגבר מבריטניה, שלא היה מסוגל לראות את זוגתו עם אחר והתעמת עם הגבר שלכאורה התחיל איתה. למרבה האבסורד, הריב בין השניים פרץ בגלל גרב אחת תמימה.



האירוע הביזארי התרחש במהלך מסיבה שהתקיימה במועדון בבלאקפול, כשאחד המשתתפים, דייויד טיליארד הלך עם זוגתו לחדר ההלבשה לקחת את בגדיהם. כשסיים להתלבש ויצא, ראה את בת הזוג שלו יושבת בבגדיה התחתונים ליד גבר אחר, ג'ון ווטסון, ועוזרת לו לגרוב את אחד הגרביים שלו. הוא התמלא קנאה והאשים את ווטסון בכך שהוא מנסה לפתות את זוגתו, ואז שאל אותו בלעג "איזה מין גבר צריך עזרה לגרוב גרביים?".



בתגובה לכך, ווטסון, איש צבא לשעבר, קפץ מיד ממקומו ודחף את טיליארד על הדלת שנשברה כתוצאה מכך. לאחר מכן הוא החל להכות אותו ללא הרף, עד שמשתתפים נוספים במסיבה הפרידו בין השניים.
 

תקף לאחר שלעגו לו שהוא צריך עזרה לגרוב גרביים. ג'ון ווטסון
תקף לאחר שלעגו לו שהוא צריך עזרה לגרוב גרביים. ג'ון ווטסון

  
למרות שטיליארד לא עשה דבר, עובדים במועדון ביקשו משני הגברים לעזוב את המקום על שהשתתפו בקטטה. הם סרבו לקרוא למשטרה או לסיוע רפואי, וטיליארד נאלץ לעזוב את המקום כשהוא פצוע קשה ונסע לבית החולים לקבל טיפול. "זו הייתה תקיפה ממש אלימה. זה מקום שאנחנו מכירים ובדרך כלל מרגישים בו בנוח", סיפר טיליארד בבית המשפט השבוע. הוא הוסיף שהגיע למסיבה כדי להסתכל על זוגות אחרים עושים סקס, לא כדי להשתתף.

בת הזוג שלו, אוולין הודר, העידה גם היא וסיפרה שהתקיפה הסעירה אותה מאוד: "הייתי בהלם וכשבן זוגי עזב נשארתי זמן מה, ישבתי על אחת המיטות ואז הזמנתי מונית". אך למרות כל העדויות נגדו, ווטסון הכחיש את מעשיו וטען שטיליארד נפל על הדלת ופצע את עצמו. הוא הודה שהיה מעט שיכור במהלך המסיבה, אבל ביקש עזרה לגרוב גרביים כי הוא סובל מדלקת פרקים. על פי ה"דיילי טלגרף", לא היה ניתן להשיג תיעוד מהקטטה כיוון שאין במועדון מצלמות אבטחה. אף על פי כן, ווטסון הואשם בגרימת נזק גופני חמור. המשפט נמצא בעיצומו.