עבור רוב האנשים, לקיים יחסי מין זה מאוד פשוט והם לומדים לעשות זאת בקלות רבה. יחד עם זאת, יש מי שגם שנים של ניסיון לא עוזרות להם להבין איך לבצע את הפעילות הזו, מה שגורם ללא מאוד טעויות ובלבול. במקרה של בעל ואישה מסין, זה גרם לכך שהם לא הצליחו להיכנס להריון במשך ארבע שנות נישואיהם, וכשהרופאה סיפר להם למה הם כמעט מתו בושה. 

לאחר שהתייאשו מניסיונותיהם הרבים, בני הזוג, בני 26 ו-24, פנו לייעוץ רפואי כדי לבדוק אם יש להם איזושהי בעיה. אבל הסיבה לכך שלא הצליחו להרות הדהימה גם אותם וגם את הרופאה שלהם, שטענה שלא נתקלה בהרבה מקרים כאלו. "בני הזוג היו מאוד צעירים ובריאים. אך למרות שהיו נשואים זמן רב הם לא הצליחו להרות", סיפרה הרופאה שטיפלה בהם, ליו הונגמיי, לכלי התקשורת המקומיים. "המשפחה מאוד לחצה עליהם בגלל זה".

בעל ואישה היו בהלם כשגילו למה לא הצליחו להרות. אילוסטרציה: אינגאימג
בעל ואישה היו בהלם כשגילו למה לא הצליחו להרות. אילוסטרציה: אינגאימג


תחילה הונגמיי בדקה את הבעל, וכשהתברר שהכול אצלו תקין פנתה לבדוק את האישה. היא חשדה שאולי יש לה בעיה באיבר המין, כיוון שהיא סיפרה שכל פעם שהיא מקיימת יחסי מין עם בעלה זה גורם לה לאי נוחות ו"כואב בצורה יוצאת דופן". אך לתדהמתה של הונגמיי, מבדיקה התברר שהצעירה עדיין בתולה. היא מיד בחנה גם את פי הטבעת שלה וראתה שהוא מורחב במידה רבה, ואז הבינה למה השניים לא נכנסים להריון. 

 
על פי דיווח של ה- Guiyang Evening Post, הונגמיי הושיבה את השניים לשיחה והסבירה להם שכל השנים האלו לא הצליחו להרות כי "עשו סקס לא נכון", וקיימו יחסי מין אנאליים. היא נתנה לכל אחד מהם חוברת הנחיות לסקס וגם הסבירה להם בעצמה איך לעשות זאת, לפני שהם חזרו לביתם. הביקור הזה התגלה כמועיל במיוחד, שכן כמה חודשים לאחר מכן האישה נכנסה להריון. "ארבע שנות נישואים ולא הבעל ולא האישה ידעו איך להרות", סיפרה הונגמיי."בני זוג חסרי כל ידע בנושא זה דבר מאוד נדיר".