סושי הוא אחד המאכלים הכי פופולריים בעולם, ועד לא מזמן הוא גם נחשב למאוד בריא, טוב לחיי המין וידידותי לכל מי שעושה דיאטה. אבל בשנים האחרונות החלו להעלות טענות די מגעילות לפיהן הוא גם מהווה קרקע פוריה לחיידקים וטפילים, מאחר שהבסיס שלו הוא דגים נאים. בנוסף לכך, בזמן האחרון יש גם לא מעט דיווחים על אנשים שחלו בעקבות צריכתו. 



יוכל העיד על כך גבר מקוריאה הדרומית, ששילם מחיר כבד על אהבתו לסושי ונאלץ לעבור ניתוח לקטיעת ידו לאחר שנדבק בחיידק טורף. כ-12 שעות לאחר שאכל סושי, הגבר בן ה-71 החל לסבול מכאבים בידו השמאלית, הופיעו עליה כיבים (פצעי עור חריפים) והיא גם התנפחה קשות. הוא קיווה שזה יעבור לבד, אך לאחר יומיים כשהמצב רק החמיר, הלך לבית חולים בעיר ג'ונג'ו. 


 
על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כשהגיע, ידו הייתה מלאה פצעים ושלפוחיות וגם הייתה מאוד נפוחה ושחורה, והרופאים אבחנו שהוא סובל מזיהום בשם ויבריוזיס (שנגרם בגלל חיידק בשם Vibrio vulnificus), בגלל שאכל סושי. הוא קיבל שני סוגי אנטיביוטיקה חזקה, הרקמות הפגועות הוסרו מידו והנוזלים נוקזו מן הפצעים. למרבה הצער, הטיפולים הרבים שקיבל לא עזרו ועל ידו התפתח נמק (מוות של רקמות), שגרם לבשר עליה להירקב לחלוטין. על מנת שהנמק לא יתפשט, הרופאים נאלצו לקטוע את ידו ואת האמה שלו כ-25 ימים לאחר מכן. 
 
הבשורות הטובות הן, כנראה, שהניתוח עבר בהצלחה ולחובב הסושי צפויה החלמה מלאה. לצד זאת, רופאיו ציינו שהגבר האומלל לא היה בריא גם קודם לכן וסבל מסוכרת, לחץ דם גבוה ובעיות בכליות. כל אלו, הסבירו הרופאים, תרמו לכך שהזיהום הפך קטלני כל כך. בשלב זה, לא ברור אם הוא נטש את המאכל או שימשיך לזלול סושי כל ימיו.