יש הרבה סיפורים על אנשים שהתפרסמו ממש בטעות, אבל סביר להניח שאף אחד מהם לא הפך לכוכב גדול אך ורק בגלל השיער שלו. זה נשמע הזוי אבל זה בדיוק מה שהפך את מיה אפללו בת ה-5 מתל אביב לכוכבת בינלאומית, לאחר שתמונות של התסרוקות המיוחדות שלה הועלו לאינסטגרם.

הכל התחיל ממש במקרה, כשאימה של מיה, קרן, לקחה אותה למספרה של הספר הפופולרי שגיא דהרי. היא ביקשה ממנו שיעשה לבתה תסרוקת מקורית ו"קצת אחרת",  והוא נענה ועשה מעל ומעבר.
"הכרתי את מיה כשאמה הגיעה להסתפר בסטודיו, ומהרגע הראשון היה בינינו קליק", סיפר הררי בראיון שהעניק ל"צינור". "היא הצחיקה אותי מהרגע הראשון, כי היה לה שיער מאוד גדול והיא היית מאוד קטנה, היא ישבה רגל על רגל ולעסה מסטיק. עשיתי לה תסרוקת, העליתי לרשתות, והלייקים והשיתופים היו בטירוף. תוך יום כולם אהבו אותה".

 

Ballerina @sagidahary @avishaghadad_makeup

A post shared by Mia Aflalo Shunem (@miaaflalo) on

 

בראיון לדיילי מייל, דהרי הוסיף שממש קל וכיף לעבוד עם מיה כי היא לא מתלוננת או מתווכחת ו"מעדיפה לחכות בסבלנות ומחייכת אל כולם". הוא כל כך התרשם ממנה עד שנתן לה את הכינוי "הנסיכה מיה"
דהרי לא מפריז כשהוא אומר שתוך יום כולם אהבו את מיה, ובמהרה היא צברה המון מעריצים וכיום כבר יש לה לא פחות מ-50,000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.

 
אבל זה לא הסתיים בזה, ולאחר שכבשה את ישראל הפכה מיה לכוכבת בין לאומית כשב"ווג", מגזין האופנה החשוב בעולם, שיתפו תמונות שלו וסימנו אותה ככוכבת הבאה. מאז היא כבר הספיקה לככב בכלי תקשורת רבים, בעיקר באירופה, וכמות העוקבים שלה גדלה מיום ליום.

 

hair: @sagidahary ⭐️

A post shared by Mia Aflalo Shunem (@miaaflalo) on

 
כמובן שלצד כל התשבוחות והאהדה היו גם רבים שמתחו ביקורת, וטענו שזה ממש לא ראוי "לזרוק" ילדה קטנה לאור הזרקורים. אחרים טענו שמדובר בניצול, והדאגה הגדולה מכל הייתה כמובן מפני פדופילים.
אחד הגולשים כתב בכעס כשהוא פונה אל אימה של מיה: "ומה אם פדופילים מסתכלים על התמונות האלו? את צריכה להפסיק לחשוף אותה לעולם ולהתחיל להגן עליה", ואחר הוסיף: "יש אנשים רעים בכל מקום, את מסכנת את חייה וכן את בריאותה הנפשית בהווה ובעתיד".