זה מפחיד לחשוב על זה, אבל תמיד יש סיכוי שאנחנו עובדים לצד עבריינים בפוטנציה, ויום יבוא והם יתהפכו עלינו ויחליטו לנקום. זה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר למגישת חדשות ממערב וירג'יניה, שהתעמתה עם מגישת מזג האוויר, והובהלה בעקבות זאת לבית החולים. אשת החדשות הצעירה, אריקה ביבס, סיפרה שתמיד חשה וייב מפחיד מהקולגה שלה צ'לסי אמבריז, אך לא פחדה ממנה עד לאותו ערב בו הותקפה. השתיים עובדות יחד בקביעות בערוץ החדשות המקומי של הנטינגטון WSAZ-TV.

למרבה האבסורד, אמבריז בת ה-26 תקפה את ביבס בגלל שביקשה ממנה להפסיק להתחיל עם בעלה. האירוע אירע בזמן שביבס ובעלה בילו בפאב בהנטינגטון, שם פגשו את אמבריז במקרה. "צ'לסי התחילה איתו באותו ערב. הוא אמר לה שהוא לא מעוניין והלך לאריקה לספר לה מה קרה", נמסר מהמשטרה המקומית.
כשאריקה שמעה זאת, היא הלכה מיד להתעמת איתה אך הותקפה מיד: "אריקה סיפרה שצ'לסי התעצבנה והחלה לדחוף אותה, מה שגרם לשתיהן ליפול ארצה". בעקבות התקיפה, ביבס הובהלה לבית חולים מקומי עם שבר בגלגלת, עור התוף קרוע ומדמם ואובדן שמיעה.

על פי דיווח של הצ'רלסטון גאזט מייל, צ'לסי נעצרה בחשד לתקיפה ואם תורשע היא עלולה לקבל עונש מאסר של שנה או קנס של 500 דולרים. במשטרה הוסיפו ש"אריקה סיפרה שהיו לה בעיות עם צ'לסי בעבר ושהיא הייתה תוקפנית כלפיה", אך זה הדבר החמור ביותר שעשתה לה עד כה.