אם חשבתם שתכניות הריאליטי לא יכולות להיות פרובוקטיביות יותר ממה שהן עכשיו, כנראה שלא צפיתן באלו שמשודרות בגרמניה. לפני שבוע, מתמודדת באח הגדול גרסת הסלבס במדינה עוררה שערורייה לאחר שעינגה עצמה בשידור. בארץ, כנראה, זה היה מוביל לביטול התכנית. 

קטיה קראסביץ' בת ה-22 מגדירה עצמה כזמרת ויועצת יופי, ומעל לכל היא מוכרת בגרמניה כאושיית רשת עם מעל 1.2 מיליון עוקבים ביוטיוב. לאחרונה, היא הכניסה את הצופים להלם מוחלט, כשהחליטה לענג עצמה באמבטיה המשותפת של הדיירים כשהמצלמה עוקבת על כל תנועה שלה והבעות פניה.
 
מתכוננת לאקט הפרובוקטיבי. קטיה קראסביץ', מתוך האח הגדול, גרמניה
מתכוננת לאקט הפרובוקטיבי. קטיה קראסביץ', מתוך האח הגדול, גרמניה


נראה שקראסביץ' ידעה בדיוק מה היא עושה, שכן לפני שהחלה באקט האינטימי מילאה את האמבט בכמות גדולה של מים ובועות סבון, כדי שפלג גופה התחתון יהיה מכוסה. לאחר מכן היא לקחה את הדוש של האמבט והחלה לענג עצמה אל מול הצופים ההמומים. כששני מתמודדים נכנסו פתאום לחדר היא הפסיקה לכמה רגעים, אך המשיכה מיד לאחר שיצאו.

דאגה שפלג גופה התחתון יהיה מגוסה והחלה באקט. קטיה קראסביץ', מתוך האח הגדול, גרמניה
דאגה שפלג גופה התחתון יהיה מגוסה והחלה באקט. קטיה קראסביץ', מתוך האח הגדול, גרמניה

  
צפו בקטיה קראסביץ' מענגת עצמה בשידור של האח הגדול, גרמניה


מי שעוקב אחריה ברשתות החברתיות יודע שהצעירה אוהבת לעורר שערוריות, ומשתדלת להיות פרובוקטיבית ככל האפשר, בעיקר בכל הקשור למין ועירום. לפני שנכנסה לבית האח, קראסביץ' סיפרה בראיון לחדשות SAT.1 שעינוג עצמי הוא אחד הדברים האהובים עליה ביותר: "אני חושבת שאני מענגת את עצמי כל הזמן", הסבירה ללא חשש. היא אף העלתה תמונת עירום לחשבון האינסטגרם שלה לרגל המאורע וכתבה תחתיה: "אני נכנסת לאח הגדול".
 
 

Es ist raus! Ich ziehe ins Promi Big Brother Haus ein #promibigbrother #promibb2018

A post shared by KATJA KRASAVICE (@katjakrasavice.mrsbitch) on