בדרך כלל זוגות נשואים מתלוננים על כך שאין להם חיי מין, וזו גם אחת הסיבות לכך שרבים מהם מתגרשים. אבל כנראה שזה הכל עניין של מינון, וגם מצב הפוך, של עודף סקס, הוא לא דבר טוב ויכול להיות מעיק באותה המידה. תוכל להעיד על כך אישה מניגריה, שביקשה להתגרש מבעלה בגלל שהוא מגזים עם הדרישות המיניות שלו ממנה.

על פי דיווח של אתר החדשות המקומי "דיילי פוסט", האישה, ביאליקי, חוששת שהיא לא תאריך ימים אם תמשיך לקיים יחסי מין לעיתים תכופות. "בעלי מנסה להרוג אותי עם סקס", אמרה נחרצות במהלך הדיון בבית המשפט. "החלטתי להתגרש כדי לשמור על בריאותי. אני לא רוצה למות מוקדם, אלוהים, בבקשה תנו לי להתגרש ממנו".

האישה המתוסכלת הסבירה שלבעלה, אוראלו, אין בעיה לדלג על ארוחות, אך הוא לעולם לא יחמיץ הזדמנות לאקשן במיטה. "הוא רוצה את זה יותר מאוכל, והוא מסופק רק אם אנחנו שוכבים שש פעמים ביום", טענה. "הוא יוצא לעבוד בחווה מוקדם מאוד בבוקר ולא חוזר אפילו לאכול ארוחת צהריים". לדבריה, אוראלו מגיע הביתה רק אחר צהריים ורק עבור מטרה אחת: "הוא מגיע רק כדי לקיים יחסי מין פעמיים ואז הוא חוזר לעבוד. כשהוא חוזר בערב הוא רוצה עוד". למרבה הפלא, למרות כמות הסקס שהם עושים יש להם רק ילד אחד בן שש.

מעדיף סקס על אוכל או כל דבר אחר. אילוסטרציה: אינגאימג
מעדיף סקס על אוכל או כל דבר אחר. אילוסטרציה: אינגאימג

 

מנגד, אוראלו לא הכחיש את הטענות שאשתו העלתה נגדו והסביר שיש לו דחף מיני גובה. "עבדתי קשה כדי לנסות לפתור את הבעיה הזו של החשק המיני המופרז, אך ללא הצלחה", טען הבעל. הוא ביקש מהשופטים שלא יאשרו את הגירושים והבטיח לטפל בבעיה שלו אם אשתו תסכים לחזור אליו.

הבעל האומלל הסביר שהוא לא ממש יודע איך ימשיך את חייו בלי אשתו, מקור הסקס היחיד שלו, ומצבו כבר החל להתדרדר. "בכנות, אני לא מצליח להתמודד עם החיים ללא סקס. אני לא מצליח לעבוד, לאכול או לבלות. סקס חשוב לי יותר מכל דבר אחר בחיים", טען. "אני סובל מאז אשתי עזבה את הבית לפני עשרה ימים ומאז גם לא הלכתי לעבודה. התחננתי לקרובי משפחתה לשכנע אותה לחזור אלי".
 
לצערו הרב של אוראלו חולה הסקס, בית המשפט התיר לביאליקי להתגרש ממנו וגם העניק לה משמורת על הילד שלהם. כמו כן, הוא התחייב לשלם דמי מזונות ללא דיחוי ועיכובים.