בדרך כלל אומרים שעדיף לא לערבב בין עבודה להנאה, כשהכוונה היא שאת הבילויים שלנו אנחנו צריכים להשאיר לשעות הערב או לסוף השבוע. זו אומנם הגישה המסורתית, אבל יש אנשים שמרוויחים כסף מלבלות ולעזור לאחרים ליהנות גם כן. בעבודה חלומית כזאת עובדת שין האנטר בת ה-29, אשר לדבריה מרוויחה הון מלצאת לדייטים עם נשים וגברים. 



האנטר, תושבת סיאטל, וושינגטון, מתעקשת שהמפגשים הללו לא כוללים אקטים מיניים, והדייטים משלמים לה פשוט כדי שתעזור להם ליהנות. כנראה בגלל זה בן זוגה, מייקל, ממש לא מוטרד מכך, כי הוא יודע שלא קורה שם מה שקורה בדרך כלל בדייטים. "לא מפריע לו שאני יוצאת לדייים עם זרים, כי הוא יודע שאני לא מחפשת קשר חדש", הסבירה האנטר ל"דיילי מייל"."הוא אמר שהוא מכיר את ההליך הזה ומקבל אותו, בגלל שזו רק עבודה ודרך להכיר חברים. מבחינתו כל עוד אני שומרת על על עצמי והדברים נשארים כפי שהם הוא תומך בי". 


אוהבת לקבל כסף על יציאה לדייטים. האנטר עם אחד הפרטנרים שלה, דרך פייסבוק
אוהבת לקבל כסף על יציאה לדייטים. האנטר עם אחד הפרטנרים שלה, דרך פייסבוק


את העיסוק הלא שגרתי הזה האנטר החלה לפני שנתיים כשעוד הייתה רווקה, אז נהגה לצאת לדייטים כאלו פעם בשבוע. היא מודה שכעת כשהיא במערכת יחסים יש לה פחות זמן לזה, אך משתדלת לצאת לפחות לכמה דייטים בחודש. היא מכירה את הנשים והגברים איתם היא יוצאת דרך אתרי הכרויות, ועבור כל מפגש כזה היא גובה עד 300 דולרים.

לטענתה, מאחר שהזמן שלה יקר ומועט היא מוכנה להקדיש לכל אחד עד שעתיים, ומשתדלת שהזמן הזה יהיה מהנה גם עבורם וגם עבורה: "אני אוהבת לצאת לדייטים עם אנשים בתמורה לכסף, זה מאוד מועיל חברתית וגם משלם לי את החשבונות".
 
יוצאת עם נשים וגברים, אבל אין מגע מיני. האנטר ואחד הדייטים, דרך פייסבוק
יוצאת עם נשים וגברים, אבל אין מגע מיני. האנטר ואחד הדייטים, דרך פייסבוק


פרט לכך שזה עיסוק רווחי, האנטר גם זכתה להגיע להמון יעדים מגניבים כמו ניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, מינסוטה וקנדה: "זה ממש כיף ואני נהנית מחוויות חדשות. גם יצאתי עם אנשים ממדינות שונות בעולם כמו ערב הסעודית, אנגליה, יפן , טייוואן תאילנד ורוסיה". למי שתהה עד כמה זה משתלם לה, עד כה הצעירה הרוויחה מעל 53,000 דולרים לאחר שיצאה ליותר ממאה דייטים. מלבד כסף, הפרטנרים שלה גם משלמים לה על הנסיעות, נותנים לה מתנות יוקרתיות לוקחים אותה לאכול במסעדות הכי שוות.

האנטר ואחד הדייטים, דרך פייסבוק
האנטר ואחד הדייטים, דרך פייסבוק