רוב האנשים יודעים שאסור לעשות סקס בפומבי, ושמי שרוצים לעשות את זה צריכים שיהיו סביבם לפחות ארבעה קירות, בין אם זה בבית או בחדר מלון. אבל לפעמים כשאנשים שותים אלכוהול שיקול הדעת שלהם נפגע, והם עלולים לשכוח באותם רגעים את רוב מה שלימדו אותם במהלך חייהם. סביר להניח שזה גם מה שקרה לשני תיירים בריטיים, שהחליטו לעשות סקס ברחוב בקרואטיה, לעיני המקומיים ההמומים.

השניים נצפו באמצע האקט בסמטה בעיר ספליט, וממש לא הפריע להם כשאנשים עברו במקום ואפילו צילמו אותם. מקומיים נרגזים סיפרו שהזוג העיר אותם משנתם כי הסקס שלהם היה מאוד רועש. אבל במקום להזעיק את המשטרה, התושבים רצו אל החלונות עם הסמארטפונים, תיעדו והעלו לרשתות החברתיות. קבוצת נערים אף התחבאה מאחורי קיר סמוך לבני הזוג, כדי לצלם טוב יותר. 
 
עדי ראיה סיפרו שבתחילה, השניים שכבו על הרצפה והעובדה שעמד לידם מישהו לא זכתה ולו להתייחסות הקטנה ביותר מצידם, והם פשוט המשיכו בשלהם כמו היו לבד בעולם. לאחר מכן, הגבר הרים את זוגתו ובעדינות הצמיד אותה לקיר והם המשיכו באקט בעמידה.
 
בני הזוג הצעירים באמצע האקט. צילום מסך
בני הזוג הצעירים באמצע האקט. צילום מסך


"האישה גנחה כל כך חזק, עד שגרמה לכל השכונה להתעורר", הסביר אחד מעדי הראיה בפוסט באחת הרשתות החברתיות. "הייתי צריך להסביר לילדים שלי למה היא עשתה כל כך הרבה רעש. אמרתי להם שהיא לא הרגישה טוב". עד ראיה אחר כתב: "הם שכבו על הרצפה ועשו סקס, הם היו נינוחים כאילו היו במיטה בביתם. אחר כך הם המשיכו לעשות סקס צמוד לקיר".
 
גולש אחר תהה אם מה שעשו השניים מקובל במולדתם וכתב: "אין להם בושה? אולי בבריטניה מותר להתערטל בפומבי, אבל פה זה לא מקובל. זו הפעם הראשונה שראיתי זוג תיירים צעירים עושים סקס ברחוב, בלי שיפריע להם שיש סביבם אנשים".
 

עשו את זה על הרצפה ואז עברו לקיר. בני הזוג באמצע האקט
עשו את זה על הרצפה ואז עברו לקיר. בני הזוג באמצע האקט