כיום נהוג לחשוב שכדי ליהנות מסקס צריך להיות לכל הפחות לוליין בקרקס, להראות גמישות ולעשות דברים שיהיו כמה שיותר מוזרים וחדשים. אבל בפועל, ברוב המקרים מתברר שמה שעבד בעבר מצליח לענג גברים ונשים גם בהווה, ולכן רבים מעדיפים לחזור אל תנוחות הסקס הקלאסיות והאהובות. למעשה, בסקר שנערך לאחרונה נמצא שמעל מחצית (60%) מהנשים מעדיפות את התנוחה המיסיונרית, שבמשך שנים ניסו להוציא לה שם רע כמאוסה ומשעממת.



אל הנתון המפתיע הזה הגיעו חברי צוות אתר Superdrug, לאחר ששאלו 994 נשים אילו תנוחות סקס גורמות להן להרגיש הכי מאוהבות בבני זוגן וכמובן גם מספקות להן הכי הרבה הנאה. הנשים שבחרו בתנוחה המיסיונרית, הסבירו שהיא מאפשרת יותר מכל השאר  קשר עין רב עם בני הזוג וגם את סוג המגע האינטימי ביותר.


 
תנוחות הסקס הקלאסיות חוזרות למיטה. אילוסטרציה: פיקסאביי
תנוחות הסקס הקלאסיות חוזרות למיטה. אילוסטרציה: פיקסאביי


התנוחה המועדפת השנייה היא תנוחת ה - Cow Girl (תנוחת "הבוקרת"), בה האישה יושבת מעל הגבר בעוד הוא שוכב על גבו. כ-28% מהמשתתפות טענו שבדרך זו הן מגיעות לאורגזמות המדהימות ביותר, שכן היא מאפשר להן לשלוט בקצב ובזווית. 

אל המקום השלישי הגיעה תנוחת הכפיות (15%), שמאפשרת התכרבלות וכן תנועה איטית וחושנית ביותר. מה שהפתיע את הסוקרים יותר מכל היה שאף אחת מהתנוחות שכללו מין אוראלי לא הגיעו למקומות הראשונים, כשתנוחת 69 נבחרה רק בידי 5% מהנשים.