בדרך כלל, מורים אמורים לשמש מקור השראה לתלמידיהם, כדי שיגדלו ויממשו את הפוטנציאל שלהם. אבל אידיאל לחוד ומציאות לחוד, בפועל יש לא מעט מורים שכנראה לא ממש הבינו את התפקיד שלהם ועושים דברים שהם לא אמורים. כך למשל קרה השבוע בבית ספר תיכון בקניה, כשנחשף שאחד המורים ניהל רומן עם תלמידותיו והכניס אותן להיריון.



על פי משטרת מחוז קיסי, המורה הלא חינוכי, דניאל מאגוקה, קיים יחסי מין עם שתיים מתלמידותיו, שגילן לא הותר לפרסום בשלב זה. "הן שמרו על זה בסוד מפני צוות בית הספר והוריהם במשך שלושה חודשים", הסביר מפקד משטרת מחוז קיסי, חסן עבדי. הקשרים האסורים נחשפו כשהורי אחת התלמידות שמו לב שמשהו אינו קשורה, וכששאלו אותה זו חשפה בפניהם כי היא בהריון ממאגוקה. 


 
שכב עם שתיים מתלמידותיו והכניס אותן להריון. אילוסטרציה: אינגאימג
שכב עם שתיים מתלמידותיו והכניס אותן להריון. אילוסטרציה: אינגאימג

 
על פי הדיווחים בכלי התקשורת בקניה, ההורים יצרו מיד קשר עם המשטרה וזו איתרה ועצרה את מאגוקה. במהלך חקירתו, הוא הודה במעשיו וחשף שניהל קשר מיני עם תלמידה נוספת, וכך נחשף שגם היא בהריון. עבדי הוסיף על כך ש"בדיקות שעברו השתיים אישרו שהן אכן בהריון ממנו".  

בראיון טלפוני מתאו, מאקוגה הביע את התנצלותו על מעשיו: "לא ידעתי שאני יכול להכניס אותן להריון. אני מתחנן שהן יסלחו לי ואני לוקח אחריות מלאה על ההריונות". נכון לעכשיו, הוא שוהה במעצר וממתין לדיון הראשון נגדו בבית המשפט.