אומרים שלאהבה אין גיל ובזכותה אפשר להתגבר על הכל, אבל כנראה שהפרש של 60 שנים בין בני זוג הוא קצת יותר מדי אפילו עבור האישה. יוכל להעיד על כך גבר בן 87 מרוסיה שעתיד להתגרש מאשתו בת ה-27, לאחר שזו סרבה לשכב איתו מאז נישאו. איוון קראסקו, שחקן קולנוע מפורסם במולדתו, חשף לאחרונה שזמן קצר בלבד לאחר נישואיהם, אשתו נטליה שאוול כבר הפגינה דחייה ממנו וסירבה לשכב איתו.



באותה העת, היא טענה שהיא פוחדת להיכנס להריון, ולמרות שבימינו יש שלל אמצעי מניעה, קראסקו בחר לקבל את התירוץ הזה בתקווה שתשנה את דעתה. אבל נטליה המשיכה לסרב לקיים איתו יחסי מין, וטענה שאין להם כסף לגדל ילדים ואפילו לא בית משלהם. מאחר והיא באה ממשפחה ענייה, היא הסבירה לקראסקו שהיא לא רוצה שילדיה יחיו כפי שהיא חייתה, ולא מעוניינת להגיע למצב שתהיה אם חד הורית וחסרת כל. 

כאשר השניים נישאו ב-2015, קראסקו סיפר לכלי התקשורת המקומיים שנישא לנטליה בעיקר במטרה להקים איתה משפחה. הוא אמר בהתלהבות שזה הרצון של שניהם ושיש ביניהם משיכה הדדית אדירה. השניים הכירו והתאהבו כשהוא לימד את נטליה אומנות באוניברסיטה. היא החלה לכתוב לו שירים והקשר ביניהם פרח במהירות.
כשקראסקו נשאל בזמנו אם כלתו חוששת מהעתיד בשל פערי הגילאים אמר: "ברור שיש לה חששות לגבי העתיד, אבל עבורי זה זמן ממש מרגש בחיים שלי". אותה עת רבים ביקרו את הקשר שלהם וטענו שנטליה מתחתנת עם קראסקו אך ורק למנף את הקריירה שלה. הוא מצדו הסביר שזה לא נכון, ושגם אם כן אין בכוונתו לעזור לה. גם ילדיו של קראסקו הביעו דאגה לגבי הירושה בשל נישואיו, אך הוא הבהיר להם שאשתו הטרייה והצעירה לא תקבל את מה שהובטח להם. 

נכון לעכשיו, קראסקו חשף שכשיסיים עם הליך הגירושים הוא שוקל לחזור אל אשתו השלישית, נטליה וייל. כמו כן, למרות שכבר יש לו שישה ילדים משלוש נשותיו, הוא מעוניין בילד אחד נוסף לפחות.