סקס נחשב בידי רבים כאחד הדברים הכי חשובים בחיים, ולכן זה גם הדבר הראשון שאנשים משתמשים בו אם הם רוצים לפגוע בבני זוגם. הבעיה היא שכשיחסי מין (או העדרם) הופכים לנשק, אין משם דרך חזרה וזה בהכרח אומר שמערכת היחסים תרד לטמיון. יוכל להעיד על כך כומר מהעיר קיטווה, זמביה, שחיי המין שלו סיבכו אותו בצרות, עד שהגיע בגינן לבית המשפט על מנת להתגרש מאשתו.


על פי דיווח של אתר החדשות המקומי Zambian Watchdog, הכומר, פאטיאס מילאז, סיפר לחבר המושבעים שנישא לאשתו ב-1999, והצרות ביניהם החלו לאחר שהוא נשלח לעיר אחרת כדי לפתוח כנסייה חדשה. מאז, הסביר איש הדת, אשתו הפסיקה לכבד אותו והאשימה אותו שהוא בוגד בה עם הרבה נשים אחרות. לדבריו, כעונש היא מסרבת לשכב איתו ומוכנה לעשות זאת רק אם ישלם לה מראש. להגנתה, טענה נעמי, יש לה הוכחות לכך שבעלה בגד בה והיא אפילו ראתה אותו מספר פעמים מקיים סקס עם צעירות בשיחים.

רוצה סקס? תשלם. אילוסטרציה: אינגאימג
רוצה סקס? תשלם. אילוסטרציה: אינגאימג


נכון לעכשיו, לא ידוע אם בית המשפט יתיר לשניים להתגרש, והכרעת הדין טרם פורסמה. במרבית המקרים מסוג אלו במדינה, בני הזוג מתבקשים להסכים לייעוץ זוגי כדי לנסות להציל את נישואיהם ולחזור לאחר מספר חודשים לבית המשפט לשם הערכת מצבם. אם נראה שלא חל שיפור בקשר, הם מורשים להתגרש. יחד עם זאת, במקרים של בגידה קל יותר לבני זוג לקבל היתר גירושים.