בזמן שהרבה גברים מתלוננים על גודל האיבר שלהם, גבר אחד מבריטניה שנולד ללא איבר מין רק חלם שיהיה לו אחד כזה. כעת, לאחר 45 שנות סבל, הוא עבר ניתוח מהפכני להשתלת "איבר מין ביוני" ואיבד לראשונה את בתוליו. אנדרו וורדל, ממנצ'סטר, עלה לכותרות לפני מספר שנים לאחר שהחליט לחשוף את התסמונת הנדירה והמביכה ממנה סבל, שנקראת Bladder Exstrophy.



בחלק מהמקרים, התסמונת גורמת לגברים להיוולד עם איברי הרבייה שלהם מחוץ לגופם, אך במקרה של וונדל הוא נולד רק עם אשכים וללא איבר מין. מדובר בתופעה מאוד נדירה שמשפיעה על 1 מתוך 20 מיליון לידות ברחבי העולם. אומנם לא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם, אך וורדל החליט לחסוך כסף על מנת לעבור ניתוח ייחודי כדי שיוכל לזכות לחיי מין כמו כל אדם אחר.



יכול סוף סוף לעשות סקס עם זוגתו. אנדרו וורדל
יכול סוף סוף לעשות סקס עם זוגתו. אנדרו וורדל


כעת, ניתוח בן 10 שעות שעלה 65 אלף דולרים סייע לו להגשים את חלומו. את האיבר המיוחד יצרו המנתחים מעור, עצבים ושרירים שמלקחו מזרועו, והוא משלב משאבה מיוחדת וכפתור עליו וורדל צריך ללחוץ על מנת לקבל זקפה. 
 
לאחר שכבר הספיק לאבד את בתוליו, וורדל סיפר שהוא וזוגתו, פדרה פביאן, מאוד שמחו מהתוצאה הסופית ושהוא קיבל "איבר גדול בצורה מגוחכת". לאחר הניתוח, הוא הסביר, נאלץ ללכת במשך 10 ימים עם זקפה כדי להרגיל את הגוף והיה צריך לחכות עוד שישה שבועות נוספים כדי לתת לאזור להחלים.
 
וורדל וזוגתו בבית החולים. צילום מסך
וורדל וזוגתו בבית החולים. צילום מסך


הוא חשף בפני ה"סאן" הבריטי את הרגע בו קיים יחסי מין מלאים בפעם הראשונה בחייו: "זה מדהים. אחרי כל מה שעברנו זה הדובדבן שבקצפת. פדרה הזמינה טיול רומנטי לאמסטרדם ליום הולדתי כדי שנעשה את זה. הייתי צריך לבדוק את התפקוד בכל בוקר ובכל לילה ולהשאיר את האיבר זקוף 20 דקות בכל פעם. אבל אז בוקר אחד יומיים לפני שנסענו זה פשוט קרה. זה היה נחמד וטבעי וכך רציתי שזה יהיה"