כל פורץ ותיק יודע שאם פורצים לבית, זה חייב להיות בשביל כמות גדולה של כסף, תכשיטים וחפצים יקרי ערך. אחרי הכל, אם הוא כבר מסכן את עצמו כדאי שזה ישתלם לו, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב ויש אנשים שלא מבינים את הקונספט הזה ופורצים לבתים מהסיבות ההזויות ביותר.



כך למשל עשה לאחרונה גבר מאיידהו, שפרץ לבית מגורים כדי להתקלח ולאכול סטייק, ועזב את המקום עם צינורות השקיה. אבל החלק הכי מביך בסיפור הוא שאייזק דאגלס ברואר בן ה-44 נתפס גם בשעת מעשה ועכשיו כל העולם ואשתו יודעים בדיוק מה הוא עשה. על פי משטרת מחוז טווין פולס, הבעלים מצא את ברואר בחצר האחורית של ביתו בעודו מעמיס על מכוניתו את הצינורות.



כשהוא שאל אותו מה הוא עושה, ברואר טען ששוכר הבית, דין, אמר לו שהוא יכול לקחת מהבית צינורות פגומים ולהביא אותם למגרש הגרוטאות המקומי. בעל הבית המבולבל הסתכל על ברואר בתמיהה, ואמר לו שלא קוראים לשוכר הבית דין ושאין לו בכלל צינורות פגומים.



אכל, התקלח ולקח כמה חפצים. אילוסטרציה: פיקסאביי
אכל, התקלח ולקח כמה חפצים. אילוסטרציה: פיקסאביי


כשהבחין לפתע שהבית שלו פתוח, נכנס פנימה במהירות וראה שהרבה מהארונות פתוחים וחלק מהרכוש שלו חסר. הוא הזעיק את המשטרה, אך עד שאלו הגיעו, ברואר כבר הספיק להימלט מהמקום. על פי עדותו, ברואר גנב מביתו צינורות השקיה, חיוט, כלי עבודה ומצעים. לדבריו הוא אפילו התקלח במקלחת שלו ואכל סטייק שהיה בפריזר. 

על פי חדשות magicvalley, המשטרה איתרה את ברואר במרחק של כ-12 קילומטרים מהבית, יחד כל הציוד שגנב. בחקירתו, ברואר המשיך להתעקש על על כך שלקח את הצינורות באישור ושהן נועדו להשמדהה. אך הסיפור הזה הופרך במהרה, כשהתברר שמדובר בצינורות יקרים מאוד בשווי 2,100 דולרים. נכון לעכשיו, ברואר מוחזק במעצר תחת ערבות של 25 אלף דולר ומחכה "בכיליון עיניים" לדיון הראשון שלו בבית המשפט. 
  

via GIPHY