מטוס נחשב לכלי התחבורה הבטוח ביותר בעולם, ויש סיכוי גבוה יותר להיפגע בתאונת דרכים מאשר במהלך טיסה. יחד עם זאת, לעתים כן קורות תקלות גם בטיסות ודווקא שם, מאות מטרים מעל פני הקרקע, זה הרבה יותר מסוכן ובעיקר מאוד מפחיד. יוכלו להעיד על כך נוסעים ששהו על טיסה פנימית בהודו היום (חמישי), שנתקפו בפאניקה כשהחלו לדמם מאפם ואוזניהם. 


האירוע המפחיד התרחש בטיסה של חברת "ג'ט איירווייס", שעשתה דרכה ממומביי לג'איפור. לפתע, כשהמטוס היה בגובה של כ-3350 מטרים מעל פני הקרקע, החלו 30 נוסעים לסבול מכאבי ראשו, קשיי נשימה ודימום מאפיהם ואוזניהם, כל זאת בגלל טעות אחת "קטנה" של צוות המטוס. "טיסת 9W 697 ממומביי לג'איפור נאלצה לשוב למומביי אחרי ההמראה", אמר דובר של החברה בהצהרה רשמית לכלי התקשורת. "תוך כדי הנסיקה, הצוות שכח ללחוץ על הכפתור שאחראי על ויסות הלחץ בתא הנוסעים. זה גרם לנפילת מסיכות החמצן". הוא הוסיף שצוות הטיסה כולו הושעה מפעילות עד לסיום החקירה בנושא
על פי רשת CNN, עם הנחיתה במומביי, הנוסעים שנפגעו טופלו בידי הצוות הרפואי של שדה התעופה, מתוכם שמונה פונו לבית החולים. החברה מסרה את התנצלותה והודיעה שדאגה לטיסות חלופיות לכל הנוסעים.