ללכת בסטייל: בעיר קטנה בנורווגיה תלו שלט מפתיע, שמעודד את הולכי הרגל החוצים את הכביש להראות את ההליכה ה"מטופשת" והמצחיקה ביותר שלהם. לטענת הקבוצה שעמדה מאחורי הרעיון, השלט הוצב במקום כמחווה למונטי פייתון, ומטרתו הייתה אך ורק לעשות כיף להולכי הרגל, "לא לכל דבר חייב להיות משמעות עמוקה. פשוט רצינו לשחק ולעשות כיף", אמרו. 

ברמה הפדרלית, במנהל הציבורי של נורווגיה קצת פחות מרוצים מההומור של השלט, שלטענתם מסכן את האזרחים ומפר את החוקים, ולכן קראו להורידו. עם זאת, ראש העיר, שהסכימה לתליית השלט, מסרבת להורידו: " "משהו כיפי כזה צריך להיות מותר. לא תמיד צריכים להיות מרובעים". 

"השלט לא מהווה מטרד עבור אף אחד, והוא מאד דומה לשלטי הדרכים הרגילים. למעשה, אף אחד לא שם לב ששינינו אותו בכלל. אחרי הכול, הוא שם כבר כמה חודשים", הוסיפה.  

מה שבטוח, השלט גורם הן להולכי הרגל והן לנהגים, לצחוק: "זה פשוט רעיון נפלא", אמר אחד הנהגים, בעוד הוא צוחק בקול רם למראה הולך הרגל שחצה את הכביש בהליכה "מטופשת". כעת, הרעיון המשעשע התפשט גם לקנדה, ובנורווגיה אף הוצבה מצלמה על מעבר החצייה, במטרה לתעד את ההליכות המגוונות שהפגינו המקומיים.