להיות בזוגית זה לא קל, שכן הרבה פעמים יש חוסר התאמה בין הרצונות, עניין שהופך נפיץ במיוחד בכל הקשור לסקס. אבל מה באמת אמורים לעשות כשאחד מבני הזוג רוצה לעשות את זה והשני לא? ובכן, זה די תלוי את מי שואלים, אבל דבר אחד בטוח - לא כדאי לקחת דוגמה מוויקי לודלן הבריטית, שהחליטה לנקום בחבר שלה כי סרב לקיים איתה יחסי מין.



השבוע, לודלו בת ה-37 קיבלה עונש של שש שנות מאסר לאחר שפצעה את בן זוגה באורח קשה, זאת משום שלא נענה לחיזוריה. האירוע התרחש באפריל האחרון, כשלודלו והחבר שלה שכבו עירומים במיטה והחלו לריב כי לאחר שסרב לשכב איתה. על פי רישומי בית המשפט "סטוק און טראנט קראון", לודלו, שהייתה שיכורה אותה עת, אמרה לבן זוגה: "אני עומדת לדקור אותך".



לאחר מכן היא יצאה מהמיטה והסתובבה עירומה בחדר. "הוא הסתכל לראות אם יש לה סכין, אך לא ראה שהחזיקה משהו בידיה. היא נכנסה שוב למיטה יחד איתו, אבל הוא הסתובב כשגבו אליה. לפתע הוא חש כאב כמו מכה של אגרוף", הסביר התובע בתיק גלין סמואל. "רק כשהסכין הוצאה הוא הבין מה היא עשתה לו והוא ראה שיש לה ביד סכין לסטייק. הוא הצמיד את לודלו לרצפה, סובב את זרועה והסכין ננעצה במזרן".



לדבריו, "הוא הצליח לברוח, נעל את לודלו בדירה והתקשר למשטרה, אבל הייתה לו סחרחורת והוא נפל במדרגות. השכנה שלו ששמעה את הרעש יצאה החוצה ומצאה אותו עירום מכוסה בדם". למרבה המזל, בן הזוג שרד את הפציעה, אך סבל מניקוב בריאה שלו ונזקק לטיפול בבית החולים. 


על פי אתר החדשות המקומי "סטוק און טראנט לייב", וודלו הודתה בבית המשפט שפצעה את בן הזוג בכוונה תחילה על מנת לגרום לו נזק גופני חמור. השופט סיכם את הדיון כשהוא פונה אל וודלו ואומר לה: "מדובר במעשה מאוד חמור, שהושפע מכך שצרכת אלכוהול. מצב רוחך נע במהירות מאהבה לרצון לנקום ומימוש הנקמה. חיפשת נחמה באלכוהול במשך יותר מ-20 שנה. זה חייב להיפסק. אתה לא יכול לשתות כי אם אתה עושה את זה את מהווה סכנה".

לקחה קשה את  הדחייה של בן הזוג. ויקי לודלו, תמונת מעצר
לקחה קשה את הדחייה של בן הזוג. ויקי לודלו, תמונת מעצר