אנשים שאוהבים בעלי חיים יעשו הכל למענם, ואם יראו חיה במצוקה לא יהססו לרגע וימהרו לעזור לה. הבעיה היחידה היא, שכשהחילוץ נעשה בידי אדם שלא מיומן לכך זה יכול לגרום ליותר נזק מתועלת ולסכן את את שני הצדדים המעורבים. יוכל להעיד על כך תושב מכפר קטן במדינה ההודית אוטראקהאנד, שניסה לחלץ נמר פצוע ובסוף נזקק בעצמו לחילוץ וכן לטיפול רפואי.



אותו גבר אומלל, ג'גדיש סינג בן ה-50, היה יחד עם מקומיים נוספים, כשלפתע הם הבחינו בנמר פצוע שוכב על גדות הנהר. הם לא חשבו פעמיים ומיהרו  להצילו ואף תיעדו את ניסיון החילוץ הזה. כפי שניתן ראות מהתיעוד, הם לא ממש ידעו מה לעשות וניסו להוציא את בעל החיים הגדול מהמים באמצעות מקלות, אך רק גרמו לו למצוקה ובהלה רבות יותר.



אבל סינג עשה את הטעות קשה ביותר כאשר הוא ניסה לקשור את הנמר כדי שיהיה אפשר להוציא אותו מהמים. כשהתקרב אליו עם החבל הנמר נשך אותו בידיו וברגליו וגרם לו לדמם קשות. האנשים שהיו יחד איתו מיד משכו אותו מהמים והוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בשלב זה, לא ידוע מה היא חומרת פציעותיו והוא עדיין מאושפז בבית החולים. באשר לנמר, זה חולץ לבסוף בידי גורמים רשמיים, שהשתמשו גם הם בחבלים כדי לחלץ אותו מהמים והוא נלקח לטיפול. גם מצבו לא ידוע.



מאז פורסם הסרטון הוא הפך לוויראלי וזכה לשיתופים רבים וגם קיבל לא מעט תגובות, רובן שליליות. רוב הגולשים הביעו ביקורת על הדרך הלא מקצועית בה פעלו המחלצים, וטענו שהם גרמו לנמר סבל מיותר, במקום לחכות לצוות מקצועי שיחלץ אותו.