דמיינו לעצמכם שהייתם מסדרים יום אחד את ארון הבגדים ומגלים בעקבות זאת שזכיתם בלוטו. עבורו רובנו זה נשמע כמו חלום, אבל עבור גבר קנדי זה בגדר חלום שהדגשם, ולדבריו זה הכל בזכותו אחותו. גרגוריו דה סאנטיס ממונטריאול הסביר לכלי תקשורת מקומי שאחותו התעקשה שיסדר את הארון העמוס שלו, וימסור לצדקה בגדים שהוא לא צריך. "בחיים לא הייתי חושב לבדוק שם בלי עזרתה" הודה דה סאנטיס.

על פי דיווח של ה-Montreal Gazette, בעודו עובר על הבגדים מצא דה סאנטיס כרטיס לוטו ישן, אותו רכש ב-6 בדצמבר 2017. הוא תהה אם יוכל להרוויח ממנו סכום קטן והלך לאחת הפיצוציות כדי שיסרקו את הכרטיס ויבדקו את שוויו, וממש לא ציפה למה שקרה אחר כך. "כשהוא הלך לבדוק את שווי הזכייה שלו, הוא חשב שהמספר שהופיע על המכשיר שסרק את הכרטיס הוא 1,750 דולרים", נאמר בהצהרה רשמית מפי חברת הלוטו. "כשהוא הבין בכמה כסף הוא באמת זכה, 1.75 מיליון דולרים, אמר שהלב שלו כמעט הפסיק לפעום".
 באשר לתכניות שיש לו לכסף, דה סאנטיס אמר שהוא מתכנן לשים חלק מהסכום בקרן הפנסיה שלו, ובחלק אחר ישתמש כדי ללכת למשחקי הוקי עם האחיין שלו. אולי זה קרה מרוב התרגשות, אבל דה סאנטיס לא הזכיר דבר על רצון לתת חלק מהסכום לאחותו, או לכל הפחות לקנות לה מתנה. אחרי הכל, בלעדיה לא היה זוכה בלוטו, לדבריו.