השלג נערם ברוב מדינות המזרח התיכון, עם התחזקות הסופה היום (רביעי),  דבר שגרם לניתוק כבישים ושיבוש החיים במדינות רבות. ברשות הפלסטינית העמידו צוותים בכוננות לקראת הסערה, הקור והשלג הצפוי. בחברון הכינו כלי רכב בעלי הנעה קדמית לסייע לכלי רכב שייתקעו. 



ברצועת עזה דווח, כי משפחות פלסטיניות המתגוררות באזורים נמוכים התפנו מבתיהן מחשש לשיטפונות. תושבי שכונות המגורונים, שבתיהם נהרסו במבצע "צוק איתן", התלוננו על קור עז והביעו חשש שהמבנים הארעיים שבהם הם מתגוררים לא יעמדו בסערה. משרד הפנים בעזה הכריז על כוננות בקרב הצוותים השונים, וברפיח חולקו שמיכות לתושבים.
 
בלבנון, בסוריה ובירדן ירד שלג. בחלק מהאזורים, בגובה של מעל 600 מטרים, הצטברו כבר כמה עשרות סנטימטרים. בדמשק דווח על שיבושי תנועה עקב השלג, ובמחנות הפליטים הסוריים בלבנון גובר החשש לשלומם של מי שאין אפשרות לספק להם אמצעי חימום. על פי אחד הדיווחים, ילדה בת 10 נהרגה ממכת קור.
 

בביירות ובערי החוף ירדו גשמי זלעפות עם רוחות חזקות. חלק מהטיסות בנמל התעופה הבינלאומי בוטלו. נזק אדיר נגרם לרשת החשמל באזורים הרריים. בכמה נמלים במצרים הופסקה הפעילות בשל הים הסוער.
 
בעמאן סגרו השלטונות את המוסדות הממשלתיים בשל מזג האוויר. השלטונות קראו לאזרחי הממלכה לא לצאת מהבתים, אלא אם הדבר הכרחי. שר הפנים פתח חדר מצב למעקב אחר הסופה בכל המחוזות. ביום חמישי לא יתקיימו לימודים.