הליגה הערבית אישרה היום (חמישי) למדינות החברות בה לנסות להשיג תמיכה לפנייה חוזרת למועצת הביטחון כדי לקבוע לוח זמנים לנסיגה ישראלית לקווי 67'. 

ההחלטה התקבלה לאחר פגישת חירום של שרי החוץ של המדינות החברות בקהיר. 
בנוסף, קראו השרים להשגת תמיכה ביוזמת השלום הסעודית והביעו תמיכה במאמצים הפלסטינים להצטרף לבית הדין הפלילי הבינלאומי. 

הליגה הערבית שבה והדגישה את התנגדותה המוחלטת להכרה בישראל כמדינה יהודית, בטענה שלדרישה "הגזענית" הזו יהיו השלכות הרות גורל על הפלסטינים בפרט ועל האיזור בכלל. 
השרים גינו את ישראל על הניסיונות לאפשר ליהודים להתפלל על הר הביתו והאשימו אותה בביצוע פשעי מלחמה בניסיון "לייהד" את ירושלים ולבטל את "הזהות ההיסטורית, התרבותית והאנושית של העיר".
בעקבות החלטת ישראל להקפיא את העברת כספי המיסים  הנגבים עבור הרשות הפלסטינית, קראו השרים למדינות ערב לספק "רשת ביטחון" לפלסטינים בסכום של 100 מיליון דולר לחודש. 
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר בנאום בפני הליגה כי אין לו יכולת לשלם משכורות, והוסיף כי גם הקונגרס האמריקאי מבקש להשהות את הסיוע הכספי לרשות. "זה בלתי מתקבל על הדעת ואנחנו נמחה על כך". 
אבו מאזן אמר שהודיע לאמריקאים על כוונתו לפנות לבית הדין בהאג, וכי אם הם היו מונעים מישראל לבנות בהתנחלויות, הוא לא היה עושה זאת. "היינו חייבים לפנות לבית הדין, ואיו סיבה שנענש בגלל זה", הוסיף. הוא שב ואיים לפרק את הרשות הפלסטינית.