דוח על אנטישמיות שהוצג היום (ראשון) לממשלה מצא כי צרפת הייתה המדינה המסוכנת ביותר בעולם ליהודים בשנת 2014. 

במהלך שנה זו, הגיעו מספר התקריות האנטישמיות והאלימות נגד יהודים בצרפת לשיא חדש. את הדוח הכין המשרד לענייני ירושלים והתפוצות בשיתוף פעולה עם הפורום לתיאום מאבק באנטישמיות (CFCAׂ). הדוח הוצג לממשלה באותו שבוע בו מציין העולם את יום השואה הבינלאומי. 
התקריות האנטישמיות בצרפת זינקו ב-100 אחוזים במהלך השנה החולפת, כאשר מחצית מהתקריות הגזעניות במדינה היו מכוונות ישירות כלפי יהודים. זאת חרף העובדה שיהודים מהווים פחות מאחוז אחד מהאוכלוסיה בצרפת. בנוסף, חושף הדוח כי כי במהלך 2014 היו יותר מ-1000 תקריות אנטישמיות בצרפת, כולל 12 תקריות בהן יהודים הותקפו והוכו. 
עוד מצא הדוח, כי ב-2014 נרשמה עלייה משמעותית בתקריות אנטישמיות בעולם, כאשר במהלך מבצע צוק איתן בעזה בחודשים יולי-אוגוסט הייתה עלייה של 400 אחוזים בתקריות מסוג זה, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2013. 

גורמים מהימין הקיצוני המשיכו להוות גורם מרכזי בביצוע התקריות, אולם המחקר מצא כי רוב התקריות האלימות שכוונו נגד יהודים בוצעו בידי ערבים או מוסלמים יחידים. 
המחקר אף הדגיש את העלייה המתמשכת של אנטישמיות ברשת האינטרנט, כולל הפצה מקוונת של אנטישמיות קלאסית הכוללת תאוריות קונספירציה כלפי יהודים, דוגמת "הפרוטוקולים של זקני ציון".