"זוהי לא סופה רגילה, מזג האוויר צפוי להיות מאוד קשה ואנחנו ממליצים ומבקשים מהציבור הרחב שלא לזלזל בסופה הזאת", כך נפתחו היום (שני) הדיווחים לקראת מה שעשויה להיות הסופה הגדולה ביותר בתולדות מדינת ניו יורק. 



מומחים אמריקאיים מזהירים לאורך כל היום לקראת מה שצפוי לעבור על ניו יורק ביומיים הקרובים. השירות המטאורולוגי האמריקאי מגדיר את הסופה הזאת ברמות הגבוהות ביותר ושם אותה בין "סכנת חיים" ו"היסטורית", מה שסביר להניח ישבש את התנועה והחיים הרגילים בעיר בצורה קיצונית.

עפ"י ההערכות, בוסטון וניו יורק צפויות לקבל כמויות שלג אדירות, ושלג בגובה של מטר צפוי להגיע לרחובות לפני יום שלישי. כל זאת בנוסף לסופות רעמים, ברד ורוחות חזקות מאוד, אשר "עשויות להגיע לרמה של הוריקן", עפ"י החזאים. הסערה צפויה לחלוף גם דרך ניו ג'רזי, מיין ולאחר מכן תגיע לקנדה.

חברות תעופה רבות החלו לבטל את הטיסות שלהן, האתר FLIGHTAWARE ספר כבר למעלה מ-1800 טיסות שכבר נדחו או בוטלו: "אנחנו מתכננים לבטל את כל הטיסות מניוארק, לה גווארדיה, JFK וגם בבוסטון ופילדלפיה", נמסר מ"יונייטד איירליינס", בשדה התעופה כבר משתרכים תורים ארוכים עקב דחייה של טיסות.
"אני רוצה שכולם יבינו מול מה אנחנו עומדים להתמודד", אמר ראש העיר, ביל דה בלסיו והוסיף: "סביר להניח שזאת הולכת להיות הסופה הגדולה ביותר שהתמודדנו איתה. הכינו את עצמכם ותהיו בטוחים. כל מהלך שלכם צריך להיות מחושב. עכשיו זה הזמן להתכונן למזג האוויר הקיצוני הזה, אל תזלזלו בה. היא צפויה להיות היסטורית והרסנית".

נערכים לגרוע מכל. נהגים בוושינגטון. צילום: רויטרס