עשרים וארבע שעות. זוהי תבנית הזמן אשר הציב ארגון דאעש לממשלות יפן וירדן על מנת להציל את חייהם של קנג'י גוטו, החטוף אשר נמצא בידי הארגון הרצחני ושל הטייס הירדני, מעאז אל כסאסבה, אשר נתפס בחודש שעבר בסוריה.



בהודעה שפורסמה, עמד קוטו עם תמונה של חברו הארונה יוקאוויה, שנרצח במהלך השבוע שעבר והתווסף לרשימה ארוכה של אזרחים שהוצאו להורג תוך כדי ניסיון סחיטה של הארגון לקבל כסף או מחבלים שבויים בתמורה.



"האנשים ביפן והממשלה, זוהי ההודעה האחרונה שלי", פתח גוטו ואמר: "נאמר לי שמי שאחראי ויכול להביא אותי לחופשי זו הממשלה הירדנית, אשר צריכה למסור לידי אנשי הארגון את זאזא (המחבלת סאג'ידה א רישוואי, חברת אל קעידה), אשר כלואה במהלך העשור האחרון. הממשלה היפנית צריכה ללחוץ על ירדן, הזמן רץ עכשיו והוא קצר, זה אני תמורתה, מה קשה להבין יותר מזה? היא אסירה במשך עשור ואני במשך מספר חודשים. היא תמורתי, זה חליפין הוגן".



השבוי המשיך ואמר: "עוד איחור אומר שהם אחראים גם על מות הטייס שלהם, שהמוות שלו יבוא גם כן. יש לי 24 שעות לחיות ולטייס יש אפילו פחות מזה. בבקשה, אל תשאירו אותנו למות, עוד תכסיסים יביאו למותנו, הכדור הוא עכשיו במגרש הירדני".