אדם אחד נהרג ושני שוטרים נפצעו הלילה (ראשון), בהתקפה על בית כנסת במרכז הבירה הדנית, קופנהגן, כך מסרה המשטרה הדנית, והוסיפה כי מוקדם מדי להעריך אם האירוע היה קשור לאירוע הירי הקודם בעיר, לעבר בית קפה, בו נהרג אדם אחד.



זהותו של ההרוג עדיין לא ידועה. תחנת הטלוויזיה הדנית "TV2" אמרה כי המשטרה פינתה את תחנת המטרו והרכבת הסמוכות למקום. המשטרה הדנית פרסמה הלילה כי ירתה יריות מרובות בכדי להרוג את החשוד בירי, אך מצבו עדיין לא ברור.



אמש, אזרח נהרג ושלושה שוטרים נפצעו בירי שהתרחש בקופנהגן, בירת דנמרק. הירי התרחש בסמוך לאירוע בו השתתף קריקטוריסט מקומי, לארס ויקס, שצייר בעבר את הנביא מוחמד בדמות כלב. השגריר הצרפתי שהשתתף באירוע, יחד עם הקריקטוריסט עצמו, יצאו מהאירוע ללא פגע.



הירי התרחש בסמוך לבית קפה בקופנהגן, ברית דנמרק, ועסק בנושא "חילול השם וחופש הביטוי", תוך דגש על המזרח התיכון והטבח שהתרחש במגזין "שארלי הבדו" בצרפת. המשטרה טוענת כי החמוש פתח באש אוטומטית לעבר המקום ואז נמלט מהזירה במכונית.



אחת ממארגנות מפגש הדיון סיפרה כי הייתה יחד עם לארס ויקס לפני שהירי החל, וכי היא התחבאה במטבח יחד עם האמן כשנשמעו היריות. השגריר הצרפתי, שנכח אף הוא באירוע, צייץ בחשבון הטוויטר שלו מזירת הפיגוע וכתב: "אני עדיין חי בחדר". 



הלה מרט בריקס, ממארגנות המפגש, סיפרה לכתבים שלאחר הירי הכנס נמשך כסדרו, וכי האירוע הוא "תזכורת דרמטית וטראגית לתופעה נגדה אנו מנסים להילחם", כלשונה.