היועצת לביטחון של נשיא ארצות הברית, סוזן רייס, הגנה היום (שלישי) על עמדת הנשיא אובמה בכנס איפא"ק בוושינגטון ואמרה כי ניתן להגיע לעסקה טובה עם האיראנים בנושא הגרעין. 

בנאום לאלפי נציגים בכינוס, הדגישה רייס שוב ושוב את מחויבותו של הנשיא אובמה לבטחונה של מדינת ישראל. על נתניהו בחרה רייס להגיד מילים קשות יותר והדגישה את ההבדלים בהשקפות בין הממשלות בסוגיית הגרעין האיראני: "השאלה היא כיצד, והאם, נוכל להגיע לעסקה טובה" הצהירה רייס, "איננו יכולים לתת לאידיאלים בלתי ניתנים להשגה לחלוטים לעמוד בדרכנו לעסקה טובה".
 
"אם להגיד זאת באופן פשוט, עמדתו של נתניהו איננה מעשית", המשיכה רייס, "היא אפילו איננה ניתנת להשגה. האמת הפשוטה היא, שאיש לא יכול לגרום לאיראן לאבד את הידע והיכולת הגרעינית שהיא כבר רכשה".

רייס הוסיפה כי ארצות הברית תעמוד מאחורי מדינת ישראל, לא משנה מה יהיה ההשלכות, אך לעמוד לצד ישראל, אמרה רייס, יהיה לתמוך בעסקה טובה עם האיראנים, כפי שהוגדרה על ידי הממשל. 

על פי הבית הלבן, עסקה טובה עם האיראנים תרחיב את מסגרת הזמן שידרש לאיראן על מנת להשיג את הכמות הדרושה של חומר גרעיני לייצור פצצה ליותר מעשור.