שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, שהתראיין הלילה (חמישי) ל-NBC NEWS, התייחס לשיחות בנוגע להסכם הגרעין ואמר: "אינני מאמין שנגיע להסכם לפני חודש מרץ". זריף הוסיף כי הפרטים לעסקה לא נסגרו באופן סופי: "אנחנו לא סגורים על פרטי ההסכם באופן סופי, אך זה לא מה שימנע מאיתנו להתקדם". 
 
שר החוץ האיראני, ביחד עם מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, קיימו את היום השלישי של שיחות בשוויץ, על בלימת תוכנית הגרעין של איראן, במטרה להבטיח כי יושג הסכם מסגרת בקרוב.

מוקדם יותר אמר זריף, בראיון לרויטרס, כי ארצו תשתדל ללכת רחוק ככל שניתן עם המשא ומתן עם מעצמות המערב על התוכנית הגרעינית שלה. גם קרי התייחס לנושא ואמר כי הוא לא יאפשר לגורמים ולחצים פוליטיים להשפיע על העסקה עם איראן בנוגע לגרעין האירני. הוא הוסיף כי למרות הפערים בין שני הצדדים, יש התקדמות משמעותית בשיחות.
ארצות הברית, ישראל וכמה מבעלי בריתה, חושדות כי איראן תשתמש בתוכנית הגרעין האזרחית שלה ככיסוי לפיתוח יכולת גרעינית. בנאום בפני הקונגרס האמריקאי ביום שלישי, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הזהיר את העסקה במשא ומתן הייתה טעות חמורה. 

זריף, שהאשים את נתניהו בניסיון לערער את המשא ומתן של איראן לכיוון עסקה גרעינית, אמר כי אין בכוונתה של טהרן להקים נשק גרעיני.