ברוסיה נושמים לרווחה: לאחר היעדרות של 11 יום, נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הופיע היום (שני) לראשונה בציבור, כך לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס.



פוטין הגיב לשמועות על מצבו הבריאותי הלקוי וניסה לספק הסבר הומוריסטי להיעדרותו: "החיים בלי רכילות ושמועות יהיו משעמים". פוטין נועד עם נשיא קירגיזסטן בסנט פטרבורג, ובכך דחה את תיאוריות הקונספירציה הרבות שיוחסו להיעלמותו. הסיבה להיעלמותו לא נמסרה.

פוטין יוצא לתקשורת לאחר היעדרות של 11 יום


בימים האחרונים הוצגו תיאוריות שונות אודות היעלמותו של הנשיא הרוסי בן ה-62. אחת התיאוריות היא שפוטין נסע עם חברתו, המתעמלת האמנותית לשעבר, אלינה קבייבה, לשווייץ על מנת ללדת את בנם ללדת את בנם. תיאוריה אחרת טוענת שהוא בכלל מת. גם באוקראינה לא פספסו את ההזמנות לצחוק על חשבון יריבם המר, וילדים הפיקו סרטון בו נראה פוטין נחטף על ידי חיזרים.



בניגוד לכל אלה, בקרמלין, התעקשו כי הנשיא בסדר גמור, ואף הראו צילומים שלו כשהוא עובד במשכנו. דובר הקרמלין, שבתשובה לשאלות אודות בריאותו של הנשיא, ענה: כן, הוא בסדר. כבר ענינו על זה מאה פעמים. זה כבר לא מצחיק". 





כדי להילחם בשמועות ולהוכיח שהנשיא בסדר, פרסם הקרמלין תמונה של פוטין לוחץ את ידו של נשיא בית המשפט העליון ברוסיה במעונו שמחוץ למוסקבה.