ככל שעובר הזמן והחקירה נמשכת מתגלים עוד ועוד פרטים מטרידים על טיסת  "ג'רמן ווינגס", שהתרסקה באלפים הצרפתיים ובה נהרגו כל 150 האנשים שהיו עליה. 

היום (שני) הודיע פרקליט המדינה של גרמניה כי אנדראס לוביץ, טייס המשנה הגרמני החשוד בהפלה מכוונת של המטוס של חברת "ג'רמן-ווינגס,  טופל בעבר עקב נטיות אובדניות. 
 
"לפני כמה שנים, עוד לפני שקיבל את רישיון הטייס שלו, היה הטייס בטיפול פסיכאטרי ארוך, ואובחן כבעל נטיות אובדניות", נמסר ממשרד התובע בעיר דיסלדורף בגרמניה, שם התגורר הטייס, ולשם היתה אמורה לנחות הטיסה שסיימה את מסלולה העצוב מרוסקת בהרי האלפים בצרפת. 

ממשרדו של התובע נמסר גם כי מאז שטופל הוא לא גילה שום התנהגות אובדנית או אלימה כלפי אחרים או בביקוריו אצל רופאים. 


שלשום דווח ב"ניו יורק טיימס"כי לוביץ בעבר ביקש טיפול לבעיות ראיה שאולי היו לו, והעמידו בסכנה את יכולתו להמשיך לעבוד כטייס, כך סיפרו לעיתון שני גורמים המעורים בחקירת האסון.
 
עדיין לא ברור עד כמה חמורה הייתה בעיית הראייה שלו או כיצד היא קשורה למצבו הנפשי. אדם המעורה בחקירה אמר לרשויות שהוא לא שולל את האפשרות שבעיית הראייה הזו הייתה פסיכוסומטית.
 
חברתו לשעבר של טייס המשנה לוביץ התראיינה לעיתון הגרמני "בילד" וסיפרה כי אמר לה בעבר כי הוא "מתכוון לעשות משהו כדי להכנס להיסטוריה".

על פי העיתון הגרמני, חברתו לשעבר של לוביץ הייתה דיילת, אך שמה לא פורסם. היא טוענת שלוביץ אמר לה בשנה שעברה: "יום אחד אני אעשה משהו שישנה את המערכת כולה, ולאחר מכן כולם יכירו את השם שלי". היא הוסיפה: "אף פעם לא ידעתי למה הוא התכוון, עכשיו אני זה כבר נשמע לי הגיוני".



היא אישרה את הדיווחים כי לוביץ לקח הפסקה מאימוני הטייס שלו בגלל שחיקה ודיכאון, וכי הוא סבל מסיוטים, שגרמו להתנהגותו להפחיד אותה. היא אמרה לעיתון הגרמני כי בלילה הוא התעורר וצרח: "אנחנו נופלים!".