מטוסי קרב של הקואליציה הערבית, בראשות ערב הסעודית, שבו ותקפו הלילה (שני) בשני מטרות של המורדים ברחבי תימן, בעיקר בצפון המדינה. 
 
על פי דיווחים, הושמדו מערכות מכ"ם של המורדים וכמה מחנות צבא בגבול עם סעודיה. בשעות הבוקר דווח על עימותים אלימים שפרצו בין תומכי הנשיא עבד רבו מנסור האדי לבין תומכיו של הנשיא לשעבר עלי עבדאללה סאלח, שתומך במורדים החות'ים.

בצפון מערב תימן נהרגו 21 בני אדם בתקיפה מהאוויר שפגעה במחנה פליטים סמוך למתקן צבאי.  סעודיה פתחה לפני כמה ימים במתקפה אווירית בתימן, בסיוע בעלות ברית סוניות, נגד המורדים החות'ים הפרו-איראנים החותרים תחת השלטון בצנעא. החות'ים מהווים כשליש מאוכלוסיית תימן. 
  
הממשל התימני שבע רצון מהתקיפות האוויריות של הקואליציה, וכן מהריגת עשרות ונפילת שבויים רבים בידי הקואליציה, כפי שדיווחה רשת "אל-ערביה" הסעודית. מלשכת נשיא המדינה הודיעו, כי האדי ישוב לארצו בימים הקרובים.
 

 מלך סעודיה, סלמאן, הודיע כי מבצע "סופה נחושה" יביא שלום וביטחון באזור ובעולם כולו. "הממלכה פותחת את שעריה בפני כל מי שמעוניין לתמוך ביציבות ובביטחון של תימן", אמר מלך סעודיה.
 
בינתיים, סין מפנה את אזרחיה מתימן וחדלה לפעול נגד שודדי הים באזור בשל האלימות המתגברת. על פי הדיווחים, שלוש ספינות קרב עגנו בנמל עדן כדי לחלץ כ-500 אזרחי סין שנקלעו לאזורי הקרבות.
 
בתוך כך, נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן הבהיר, כי אין לו כוונה לבטל את ביקורו המתוכנן באיראן בשבוע הבא, למרות חילופי הדברים החריפים בין אנקרה לטהרן על רקע המשבר החמור בתימן. ארדואן אמר, בין היתר, כי איראן מעוניית להשתלט על האזור, והדבר בלתי נסבל. טהרן זימנה לשיחת בירור את הממונה על השגרירות הטורקית בטהרן.