הסתיימה הדרמה בטורקיה: שר החוץ הטורקי, מוולוט קווסוגלו, הודיע כי מהמט סלאים קיראז, התובע הבכיר שנחטף היום (שלישי) באיסטנבול כנקמה על מותו של נער במהלך הפגנה אנטי ממשלתית, מת מפצעיו, לאחר שנורה במהלך ניסיון החילוץ של המשטרה הטורקית. חוטפיו, פעילים קומיניסטים קיצוניים נהרגו, כך טוענת המשטרה המקומית. 

לאחר שש שעות של משא ומתן עם המשטרה, נראה כי התקרית הגיעה לסיומה הקשה. מפקד משטרת איסטנבול סלמי אלטינוק אמר כי החוטפים נורו למוות, ואילו התובע,  מהמט סלאים קיראז, נפצע קשה במהלך ניסיון החילוץ, כך דיווחה התקשורת במדינה. 
אלטינוק  סיפר כי כוחות הביטחון נכנסו למבנה לאחר ששמעו יריות ממשרדו של קיראז. הוא הוסיף כי הוא הובהל לבית החולים, שם הוא עובר ניתוח.

מוקדם יותר הצליח כאמור ארגון טרור שמאלני  לחטוף את התובע  בבית משפט באיסטנבול ולפרסם תמונה של החטוף עם אקדח מכוון לרקתו. כוחות מיוחדים של המשטרה הטורקית פרצו לבניין ופינו ממנו את האזרחים.

התובע, מהמט סלאים קיראז, היה אמון על חקירת הרג ברקין אלבאן, נער בן 15 שנהרג מירי המשטרה הטורקית בהפגנת שמאל באיסטנבול בשנה שעברה. סוכנות ידיעות טורקית דיווחה כי קולות ירי נשמעו מהבניין.

החמושים, חברי ארגון הטרור "מפלגת השחרור העממי המהפכנית", הודיעו כי אם לא ייעצר השוטר שירה באלאבאן, הם יוציאו להורג את קיראז והציבו אולטימטום לקבלת דרישותיהם עד השעה 15:35 בצהריים.

סמי אלוואן, אביו של הנער שנהרג, אמר: "הבן שלי מת, אבל מישהו אחר לא צריך למות. התובע הכללי חייב להיות משוחרר. דם לא יכול להתנקות עם דם".

הטרוריסטים ניצלו הפסקת חשמל ארצית, שהביאה לפגיעה קשה במערך התחבורה במדינה ושיתקה את מערכת המטרו העירונית של איסטנבול. לא ברור כרגע מה הגורם להפסקת החשמל, אך לא נשללה האפשרות שהיא נגרמה בידי מתקפת סייבר יזומה.