מזכיר המדינה ג'ון קרי יישאר בלוזאן לפחות עד יום חמישי בבוקר, להמשך המשא ומתן עם איראן על תוכנית הגרעין שלה, כך אמרה הדוברת שלו מארי הארף. "אנחנו ממשיכים בהתקדמות אבל לא הגענו להסכמות פוליטיות", היא אמרה, "על כן, שר החוץ קרי יישאר בלוזאן עד לפחות יום חמישי בבוקר כדי להמשיך בדיונים".
 
בתוך כך, ארה"ב הודיעה כי היא נמצאת לקראת סיום המשא ומתן עם איראן על יכולותיה הגרעיניות, כך נמסר הערב (רביעי) מהבית הלבן, בזמן שתאריך היעד להגעה להסכם שכזה, פקע ביום שלישי. "הגיע הזמן שאיראן תקבל כמה החלטות", אמר דובר הבית הלבן, ג'וש ארנסט.
ארנסט לא ציין אם אכן המשא ומתן הבינלאומי יגיע לכדי הסכם, אבל אמר לכתבים כי בשל הזמן הרב שהושקע בנושא, על המאמצים להגיע לסיומם בקרוב. 

שר החוץ האיראני אמר היום כי הצלחת שיחות הגרעין תלויה בשאיפה הפוליטית של המעצמות לפתור את הסוגיה בת 12 השנים על הגרעין האיראני. "ההתקדמות וההצלחה של השיחות תלויים בשאיפה הפוליטית של הצד השני... וזהו נושא שתמיד היה להם בעיה איתו", אמר מוחמד ג'וואד זריף לכתבים בעיר לוזאן, שם השיחות יכנסו ליומם השמיני.

 
מוקדם יותר היום, אמר בכיר בצוות המשא ומתן האיראני: "אנו מקווים לסיים את שיחות הגרעין עד היום בלילה". לפי דיווח של הטלוויזיה המקומית בלוזאן, באיראן מקווים לסיים את השיחות עם שש המעצמות ולחתום על הסכם ראשוני לריסון תוכנית הגרעין שלה, כך אמר הדיפלומט עבאס ארקצ'י, בכיר בצוות המשא ומתן של איראן. 

הוא הוסיף: "אנחנו מתעקשים על הסרת הסנקציות הכספיות והנפט מיד. כמו כן, אנחנו מתעקשים על שמירת מחקר ופיתוח עם צנטריפוגות מתקדמות".