שר החוץ של מצרים, סאמח שוקרי, אמר כי ועדת השרים לעניין הסוגיה הפלסטינית קבעה "לוח זמנים לסיום הכיבוש", על מנת ליישם את החלטות פסגת הליגה הערבית בשארם א-שייח.
לדבריו, מדינות ערב יגישו את ההצעה למועצת הביטחון של האו״ם וישנה תוכנית מפורטת לביצוע התוכנית. את הדברים אמר בתום פגישה של הוועדה בקהיר.

שוקרי, המכהן כיו"ר האסיפה, נאם במסיבת עיתונאים משותפת עם המזכיר הכללי של הליגה הערבית נביל אל-ערבי בסיומה של עבודת הוועדה, כי בפגישה הראשונה של ועדת השרים הם ניסו "למצוא את הדרך הטובה ביותר להשגת המטרה - סיום הכיבוש הישראלי של השטחים הפלסטיניים. זאת לנוכח המאמצים האזוריים והבינלאומיים להשגת הזכויות הלגיטימיות של העם הפלסטיני".
 
שר החוץ המצרי ציין, כי במהלך הישיבה הציגו השרים תוכנית שתוביל את העתיד הערבי לכדי אינטראקציה עם המדינות המשקיעות בנושא מאמצים בינלאומיים.

שוקרי אמר עוד כי "חברי הוועדה הסכימו על המשך ההתייעצות על מנת להשלים את המשימה, בהתחשב בכך שהפגישה הייתה הזדמנות להתחיל את העבודה החשובה של תמיכה במאבק הפלסטיני בזירה הבינלאומית".
 
מצדו, ריאד אל מלכי, שר החוץ ברשות הפלסטינית, אמר כי הפגישה הייתה "חיובית ומשקפת את מחויבותם של המדינות החברות ליישם את החלטות פסגת הליגה הערבית ואת תמיכתן בעניין הפלסטיני ולפעול לסיום הכיבוש הישראלי". הוא ציין כי הוועדה תמשיך להיפגש בתקופה הקרובה כדי להתקדם במשימה זו.