מחנה הפליטים הפלסטיני אל-ירמוק שליד דמשק ממשיך להוות זירת קרב בין ג'בהת א-נוסרה ודאעש מצד אחד ולוחמי "אכנאף בית אל-מקדס" של חמאס מצד אחר. במהלך שעות אחר הצהריים הופגז מחנה הפליטים שנותרו בו רק 18 אלף פלסטינים מתוך 170 אלף. פעילים מסרו, כי תושבי המחנה משמשים את חמושי דאעש כ"מגן אנושי". אחד מהם אמר, כי "התושבים נצורים על ידי דאעש, שצלפיו מונעים מהם לצאת מהמחנה כדי לשמש אותם כמגן אנושי".

גורמים באש"ף ממשיכים להידבר עם שלטונות סוריה כדי ליצור מעברים בטוחים שיאפשרו פינוי פליטים מהמחנה. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שיגר משלחת מהרשות לדמשק, על מנת לדון במצב הקשה במחנה הפליטים.

בינתיים, חבר פרלמנט בעיראק האשים את הכוחות הכורדים בפעולות נקם באזורים ששוחררו מידי דאעש במחוז נינוא. עבד א-רחמן שומארי, טען כי כוחות הפשמרגה הכורדים הרסו כ-7,000 בתים וגרמו נזק כבד לרכוש של תושבים בכ-40 כפרים.

בתוך כך, סעודיה הודיעה כי המבצע הצבאי נגד המורדים החות'ים בתימן מתנהל "בצורה טובה". דובר הקואליציה טען כי "עד כה הושמדו עמדות אסטרטגיות חשובות של החות'ים, בהן טילים בליסטיים שאיימו גם על סעודיה".
 
שגריר סעודיה בוושינגטון, עאדל אל-ג'ובייר, אמר כי בפני המורדים עומדות שתי אופציות, כניעה או השמדה. הוא הדגיש כי הלחימה בתימן איננה מאבק בין סונים לשיעים אך אישר כי איראן מעניקה למורדים סיוע בכסף ובנשק. "עדיין נשקלת האפשרות למהלך קרקעי בתימן", אמר השגריר. צבא סעודיה מפגיז את מחוז צעדה בתימן בארטילריה. מטוסי הקואליציה מפציצים מוצבים של המורדים החות'ים בכמה אזורים ברחבי המדינה.
 
סוכנות האו"ם למען הילד, יוניצף, אומרת כי מאז החלה הקואליציה הערבית להפציץ בתימן נהרגו בה לפחות 74 ילדים. יותר מ-100 אלף בני אדם נאלצו לנטוש את בתיהם. בתי החולים במדינה כורעים תחת הנטל ומתקשים להתמודד עם זרם הפצועים. בכמה אזורים, בעיקר בדרום המדינה, יש מחסור חמור במים זורמים וחשש כבד מהתפשטות מחלות.
 
במקביל, במהלך מסיבת עיתונאים בטהרן בין הנשיא האיראני חסן רוחאני לבין עמיתו הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן, הדגיש רוחאני כי טהרן ואנקרה מאמינות שיש להביא לסיום הלחימה ושפיכות הדמים בתימן. רוחאני קרא לשיתוף פעולה בין ארצו לטורקיה נגד הקיצוניים.