ענישה חמורה בתאונת פגע וברח בארצות הברית: תושב ניו יורק נידון ל-25 שנות מאסר בגין מעורבות בתאונת פגע וברח שהביאה למותה של משפחה יהודית אורתודוכסית, כך אמרו אתמול התובעים במשפטו.
חוליו אסבדו (46), הורשע בהתנגשות שהביאה למותם של רייזי ונחמן גלאובר (21) והתינוק שהיה ברחמה של האישה. בני הזוג שהשתייכו לקהילה היהודית האורתודוכסית וויליאמסבורג, ברוקלין, היו בדרכם לבית החולים בעת שאירעה התאונה, במרץ 2013. 
ביום בו התרחשה התאונה נסעו בני הזוג במונית כשלפתע פגע בהם מכונית BMW אפורה. מיד לאחר הפגיעה ברח הנהג מהזירה בריצה והפקיר את בני המשפחה במקום.

בניתוח קיסרי שבוצע בבית החולים בלוויו, יילדו את התינוק שהיה ברחמה של האם, שמותה נקבע עם הגעתה לבית החולים. יום לאחר מכן נקבע מותו של התינוק, שלא שרד את הלידה המוקדמת בעקבות התאונה.
בפברואר האחרון הורשע הנהג אסבדו בשתי עבירות של גרימת מוות בדרגה שנייה, בעבירה אחת של גרימת מוות ברשלנות ובשתי עבירות של הפקרת פצועים, בגין עזיבת זירת התאונה. בהרשעתו קיבל הנהג עונש חמור בשל היותו "עבריין מתמשך", כך נאמר בהצהרה.
בני משפחה וחברים של הקורבנות אמרו כי לידתו של התינוק יצרה תקווה בליבם, אך לאחר שמת מפצעיו נגדעה התקווה. לדבריהם רייזי גלאובר הייתה בחודש השישי להריונה ובעת התאונה הייתה בדרכה לבית החולים מכיוון שחשה ברע.
מיד לאחר התאונה פתחה המשטרה במצוד אחר הנהג הפוגע, שלאחר מכן זוהה על ידי עד ראייה שנכח במקום. מאוחר יותר נכנע אסבדו לשוטרי ניו יורק שכיתרו את מגרש החניה בפנסילבניה, בו שהה.