בית המשפט קבע אתמול כי וי סטיבאנו, המוכרת כפילגש של דונלד סטרלינג, בעל הקליפרס לשעבר, מחויבת לשלם 2.6 מיליון דולרים לגרושתו, שלי סטרלינג, כך אמר עורך דינה של האישה.
שלי סטרלינג אמרה בתביעתה כי וי סטיביאנו, שהקליטה את ההערות הגזעניות שאמר דונלד סטרלינג ושאילצו אותו למכור את קבוצת הקליפרס, היא למעשה רודפת בצע, שפיתתה את בעלה וגרמה לו להרעיף עליה מתנות ולמסור לה כספים. 
"שלי מאושרת מההחלטה, זהו ניצחון וצעד בדרך להשבת מיליוני הכספים של משפחת סטרלינג שדונלד הרעיף על הפילגש שלו", אמר עורך הדין פירס אודונל. עורכי הדין של סטיביאנו לא הגיבו לדברים.

בהליך המשפטי ביקשו עורכי דינה של שלי סטרלינג, להעביר לידיה בית בשווי 1.8 מיליון דולרים, שבעלה העניק לסטיביאנו וכן מעל למיליון דולרים במזומן, שניתנו לכאורה לסטיביאנו עבור הוצאות מחייה, רכישות בכרטיסי אשראי וקניית שלוש מכוניות יוקרה. 
במערכת היחסים בין דונלד סטרלינג לסטיביאנו, הפילגש לא התנגדה לקבל את המתנות שהעריף עליה בעל קבוצת הקליפרס לשעבר, אך היא הכחישה את הטענה כי מדובר במניפולציה וכן חלקה על גובה סכומי הכסף שהועברו אליה. במהלך עדותה בבית המשפט העליון בלוס אנג'לס טענה סטיביאנו בעקביות כי סטרלינג הוא זה שהונה אותה וכי מעולם לא היה ביניהם קשר רומנטי.
לדברי סטיביאנו היא שימשה כאשת סוד ועוזרת אישית, במסגרת חברות אפלטונית עם המיליארדר בן ה-80, שבחר להעניק לה מתנות וסכומי כסף גדולים, כמחווה לחיבתו ולהערכתו.
סטיביאנו שהינה ממוצא מעורב, הייתו זו שהקליטה את את השיחה המפורסמת עם סטרלינג, שם נזף בה בעל הקליפרס לשעבר על כך שהיא מתרועעת עם אנשים שחורים ודרש ממנה לא להביאם למשחקי הקליפרס.
בתגובה לסערה שעוררה ההקלטה, הורחק דונלד סטרלינג למשך שארית חייו מה-NBA ולבסוף נאלץ למכור את קבוצת הקליפרס שהייתה בבעלותו במשך 33 שנים. 
.