עיזאת איברהים אל-דורי, עוזר בכיר של נשיא עיראק לשעבר, סדאם חוסיין, ובכיר בארגון דאעש, נהרג  היום (שישי) בקרבות עם כוחות הצבא העיראקי ומליציות שיעיות, כך דיווח מושל מחוז סאלחאדין שבעיראק.
 
התקשורת הערבית הציגה תמונות בהן נראית גופתו של אל דורי, יועץ בכיר לנשיא עיראק לשעבר סאדם חוסיים ואף סגנו בתקופות מסויימות. אל- דורי נחשב כמי שסייע לבנות את כוחו של ארגון דאעש בעיראק תצוך שימוש בידע ונאמנויות בקרב האוכלוסיה השיעית עוד מימי שלטון הבעת' בעיראק.

השלטונות בבגדד הכריזו מספר פעמים בעבר על מותו של אל-דורי אך תמונות המסתובבות בתקשורת הערבית בהן נראים מאפייניו הבולטים של האיש, כולל זקנו ושערו הדום ותווי פניו. 
 
אל דורי היה בכיר במשטרו של סאדם והיה השישי ברשימת המבוקשים של ארצות הברית בעיראק, כשפרס של עשרה מיליון דולרים הוצב על ראשו.  דורי היה חבר בכיר במסדר הסופי המוסלמי נקשבנדי.  


דורי אף מונה לעמוד בראשות מחתרת אותה תכנן סאדאם להקים לאחר נפילת שלטונו במטרה לחזור לשלטון לאחר פלישה אמריקאית אפשרית.  מומחים טוענים כי מתוקף תפקידו חלש דורי אין ספור בתי מחסה, מחסני נשק ואנשי קשר בעלי ניסיון צבאי עשיר ואת כולם העמיד לרשות ארגון דאעש לאחר שחבר לשורות הארגון לפני מספר שנים. 

אם אכן דורי חוסל מדובר במכה קשה לארגון שמרבית חבריו הם מתנדבים צעירים בעלי ניסיון מועט בארגון, לוגיסטיקה ויצירת קשרים בקרב החברה השבטית בעיראק.