הזוועות של דאע"ש לא עוצרות: ארגון הטרור האסלאמי פרסם היום (ראשון) סרטון מזעזע שמתעד הוצאה להורג המונית בירי ובעריפת ראשים של נוצרים בלוב, עדות נוספת להתחזקותם של הקיצונים האסלאמים במדינה הצפון אפריקאית.

בשיאו של הסרטון שפרסמה אל-פורקאן, הזרוע התקשורתית של דאע"ש, באתרי ג'יהאד, נראים חמושים רעולי פנים מובילים עשרות מאמינים נוצרים מהכנסייה האתיופית, לבושים בבגדי הנידונים למוות הכתומים, על חוף הים במחוז ברקה שבמזרח לוב ובאזור מדברי במחוז פזאן שבדרום מערב המדינה. 
"לא יהיה לכם מקום בטוח, אפילו לא בחלום, עד אשר תקבלו את האסלאם", הכריז חמוש רעול פנים ולבוש שחורים באנגלית רהוטה. "זה קרב בין אמונה ובין כפירה, בין אמת ושקר". מיד לאחר מכן, בוצעו ההוצאות להורג, כאשר במחוז פזאן ירו החמושים בנוצרים, בעוד שבברקה נערפו ראשיהם של בני הערובה. 

הסרטון שנמשך כחצי שעה נפתח בהסבר על ישו ועל התפתחות הנצרות על כל הכנסיות השונות שבה, לפני שהוא פונה להציג ציטוטים שלטענת ארגון הטרור נועדו להצדיק את הפגיעה במי שאינם מאמינים באללה, ובראשם הנוצרים והיהודים. 
באחד הפסוקים מהקוראן נאמר כי מי שלא יהיו מוכנים להכיר בכך שאין אלוהים מלבד אללה, צפויים ל"עונש כבד", בעוד שבציטוט של אימאם סוני מהמאה ה-14 נטען כי אם יאפשרו למי שאינם מאמינים לשמור על דתם, הם אלה שיחזיקו בעוצמה ולכן יש להשפיל אותם. 
במהלך הסרטון, נראים חמושים של דאע"ש כשהם משחיתים כנסיות, צלבים וספרי קודש נוצריים בצפון עיראק תוך שהם מניפים את הדגל השחור של הארגון.
הסרטון סיפק עדות נוספת לפעילותו הגוברת של ארגון דאע"ש בלוב, אשר סובלת מחוסר יציבות ביטחוני ופוליטי מאז מלחמת האזרחים שהפילה את משטרו של מועמר קדאפי לפני ארבע שנים. בפברואר האחרון, פרסם דאע"ש סרטון שתיעד הוצאה להורג של 21 נוצרים קופטים מצרים, ובעקבות זאת ביצע חיל האוויר המצרי תקיפות נגד מטרות של דאע"ש בלוב לפי הוראתו של הנשיא עבד א-פתאח א-סיסי.