נמשכת המלחמה בתימן, על אף שהקואליציה בהנהגת סעודיה הודיעה ביום שלישי על הפסקת התקיפות האוויריות על כוחות המורדים השיעים. עדי ראייה אמרו, כי מטוסי הקואליציה עשו אתמול (ה') יותר מ-20 גיחות הפצצה במקומות שונים בתימן.



לילה קודם לכן, תקפו מטוסי הקואליציה הערבית כמה יעדים של המורדים החות'ים הפרו-איראנים.



סעודיה הודיעה אומנם על הפסקת המבצע "סופה נחרצת", אך במקביל הודיעה על מבצע "השבת התקווה". השגריר בוושינגטון, עאדל ג'ובייר, אמר כי מטרת המבצע החדש היא להגן על העם התימני מפני החות'ים. עם זה, הדגיש השגריר במסיבת עיתונאים בלילה שבין רביעי לחמישי, כי "אנו מבינים כי הפתרון בתימן הוא פוליטי ולא צבאי".



התקיפות התמקדו בעמדות של המורדים השיעים סמוך לבירה צנעא, מצפון לעיר תעז - השלישית בגודלה בתימן - ובאזור העיר ירים. על פי דיווחים בתקשורת הערבית, הודעת סעודיה באה בעקבות דרישת הבית הלבן לסיים את המבצע, ולפתוח במשא ומתן בין כל הצדדים למען עתידה של תימן – כשבמקביל ארצות הברית מתגברת את כוחותיה הימיים מול חופי המדינה.



ארגון "המדינה האסלאמית" הודיע כי יחידה חדשה שלו בתימן - "החטיבה הירוקה" שמה - אחראית לתקיפת רכב של המורדים השיעים סמוך לירים ולהריגת חמשת נוסעיו.



במקביל, המורדים החות'ים הזוכים לסיוע מאיראן ממשיכים אף הם בלחימה ומנסים לכבוש אזורים בדרום תימן, במיוחד את עיר הנמל עדן.



בתוך כך, היום (ה') באו לריאד ראש ממשלת פקיסטן, נוואז שריף, ורמטכ"ל צבא פקיסטן, במטרה לשכנע את מלך סעודיה, סלמאן, לחדש את המגעים המדיניים לפתרון המשבר בתימן.



פקיסטן, בעלת ברית קרובה של סעודיה, תמכה במבצע הצבאי של הקואליציה הערבית נגד המורדים, הנתמכים בידי איראן. עם זה, דחתה אסלאמבאד את בקשתה של ריאד להשתתף במבצע, ועל פי אחד הדיווחים גם בקשת טהרן להצטרף לקואליציה עם טורקיה נגד הקואליציה הערבית.