צעיר בן 28 חולץ אתמול מהריסות בניין שקרס בנפאל לאחר  80 שעות בהן שהה לצד שלושה אנשים שלא שרדו את רעידת האדמה. בתום החילוץ הועבר הצעיר לקבלת טיפול רפואי, כאשר עם הפינוי חובר לעירוי נוזלים. 
רופא שלקח חלק בחילוץ שארך כחמש שעות אמר: "אחרי כמעט 80 שעות האדם שרד ונותר בחיים. הוא היה לבד עם שלוש גופות באותו החדר. לא הייתה לו דרך לעשות את צרכיו ולא היה לו מזון או שתיה. הוא שרד בזכות כוח הרצון שלו".
צוות חילוץ בשיתוף של נפאלים וצרפתים איתרו וחילצו את הצעיר בין הריסות של בניין דירות שקרס בקטמנדו, בירת נפאל. הצעיר, רישי קנאל, שהה במקום מאז יום שבת כאשר פגעה רעידת אדמה בנפאל בעוצמה של 7.9.

"מצבו קריטי, שתי רגליו נשברו"

הרופאים בבית החולים אליו פונה הצעיר אמרו כי מצבו קריטי. "מצבו  באמת קשה. נראה כי שתי רגליו נשברו והוא היה במצב הזה יותר מיומיים וחצי, אמר ד"ר שוביט טפאט.
בעת רעידת האדמה שהה קנאל בקומה השנייה בבניין בן שבע קומות. במסגרת החיפושים אחר ניצולים קדחו צוותי החילוץ בקומות הבניין שנותרו שלמות, עד שהגיעו לאזור בו נמצא קנאל, לאחר שצעק לעזרה.
לדברי גורמים רשמיים בנפאל, מניין ההרוגים ברעידת האדמה עומד על 4,682 ומספר הפצועים הינו 9,240. מהאו"ם נמסר כי למעלה מ-8 מיליון בני אדם נפגעו ברעידת האדמה וכי 1.4 מיליון אנשים זקוקים למזון.
ראש הממשלה הנפאלי, סושיל קויראלה, אמר לרויטרס כי מניין ההרוגים באסון רעש עלול להגיע ל-10,000. הוא הורה על הגברת מאמצי החילוץ וביקש סיוע דחוף של אוהלים ותרופות. "הממשלה עושה ככל שביכולתה על מנת להציל את הנפגעים ונמצאת במצב דומה למלחמה, זוהי שעה קשה לנפאל". אמר קויראלה.

במקביל הודיעו גורמים ממשלתיים בנפאל כי אינם זקוקים לעזרה בינלאומית נוספת, כך דווח על ידי סוכנות הידיעות רויטרס. על פי הדיווח ההודעה הועברה לגורמי הסיוע שהגיעו לנפאל בטענה כי באפשרותן של הרשויות במדינה להתמודד עם הטיפול בניצולים. 
 שר החוץ, אביגדור ליברמן, שוחח עם מקבילו הנפאלי, מהנדרה בהדור פנדיי. ליברמן הביע בפני עמיתו את צערה של ישראל על האסון הקשה שפקד את נפאל ומסר את תנחומיה של ישראל על ההרוגים הרבים. השר סיפר לפנדיי על מאמצי הסיוע של ישראל והבטיח כי ישראל תמשיך לסייע ככל שביכולתה. כמו כן, ביקש ליברמן מהשר פנדיי אישור לשימוש במסוקים ששכרה ישראל מהודו ומסין על-מנת לחלץ את הישראלים התקועים והשר פנדיי נתן את אישורו לכך.