האסון בנפאל: נמשכת גם הבוקר (שישי) עבודת החילוץ של המשלחות הישראליות.

מסוק שני ועליו כוחות מיחידת החילוץ וההצלה הארצית ופיקוד העורף המריא לאזור לאנגטאנג להמשך החיפושים אחר הישראלי היחיד שעוד מוגדר כמנותק קשר, אור אסרף. שני המסוקים וכוחות פיקוד העורף יבצעו סריקות מקיפות באזור.

עם אור ראשון המריא מסוק נוסף הכולל צוותי איתור וחילוץ של כלל ביטוח וכוח צבאי נפאלי לסריקות בתא שטח שסומן כמקום שבו נראה לאחרונה אור אסרף. הצוותים מבצעים במקביל סריקות רגליות של מקום האירוע וסריקות מהאוויר.

צוות החילוץ של חברת הביטוח הראל סיים לחלץ את כל מבוטחיו. טיסת המסוק של צוות החילוץ השלימה את חילוצם של המטיילים הישראלים שהיו בסייברו בסי באזור הלאנג טאנג. במקביל, חילצו הבוקר חברות הביטוח מטיילים ישראלים מסיאברו בסי. חולצו עד כה כ-15 מטיילים.

בתוך כך, נמשך הסיוע גם בכפרים מרוחקים מהאזור המרכזי של האסון. בתיאום עם צבא נפאל, צוותי משלחת ישראלייף הכוללת את מתנדבי פירסט, זק״א ואיחוד הצלה, יצאו עם 4 ג׳יפים לכפרים במרחק כשעתיים נסיעה צפון מערבית מקטמנדו. 
 
הצוותים ערוכים להקמת מרפאה מהירה וניידת בכפרים הקטנים והנידחים יחסית שעדיין לא קיבלו מענה רפואי מאז רעש האדמה שפקד את האזור בשבת. הם מצויידים בתרופות ומיטות טיפול מתקפלות. כמו כן, גם הם מצטרפים היום לחמ״ל החיפושים אחרי אסרף.

מוקדם יותר במהלך הבוקר, פטריק אסרף, אביו של מנותק הקשר הישראלי האחרון, יצא לקטמנדו מלווה בחבריו של בנו לסיירת אגוז.

האם, אורית אסרף, סיפרה ל"מעריב-סופהשבוע" כי "מנכ"ל משרד החוץ הבטיח לי שמחר יופנו כל המאמצים לחיפושים אחר אור. כל האנרגיות מרוכזות בזה. אני יודעת שהיום נעשו חיפושים מהאוויר בלבד. גם אני מחכה לעדכון בעצמי ומחכה לעדכון מבעלי. הוא ינחת וצפוי להיפגש עם המשלחות ועם חיליק מגנוס, והם אמורים להראות לו בשטח את הדברים".