את גופתו של אור אסרף, הצעיר הישראלי שנהרג ברדיעת האדמה בנפאל, איתר אחד החברים ששירת עימו בשירותו הצבאי בסיירת אגוז.
חברו של אסרף נסע עד נפאל כדי להשתתף בחיפושים אחר הצעיר שטייל באיזור לנגטנג (האגמים הקפואים) ונראה בפעם האחרונה לפני הרעש, כאשר ירד מהאוטובוס לכיוון הטרק. אסרף, בן ה-22, הוא הישראלי היחיד שנהרג ברעידת האדמה האדירה שפקדה את נפאל בשבוע שעבר, אשר מניין ההרוגים בה עלה ללמעלה מ-7000 איש.
פטריק אסרף, אביו של אור שאמר שלשום כי אין לו כוונה לחזור בלי אור עוד קיווה שהתכניות המקוריות יתממשו והשניים יפגשו בעוד שבועיים בהודו, כפי שתכננו. האב סיפר מנפאל: "מי שאיתר אותו זה הצוות שלו מיחידת אגוז בפיקוד הישיר של הפמק"צ שלו והחברים שלו. צריך להבין שיש שם מפולות נוראיות של סלעים ובולדוזרים ענקיים שסחפו איתם עצים כאילו היו קסמי שיניים".

"אנחנו הבטחנו שאנחנו מחזירים את אור הביתה"


עוד הוסיף האב: "אנחנו חיפשנו במשך שלושת הימים האלה באופן קדחתני ועל כך הוכרת תודתי והערכתי לצוותים שסיכנו את החיים שלהם. חברים של אור שאיתרו אותו, לקחו אותו יחד איתם במורד הטרק לכיוון הכפר הקרוב שהוא במרחק של שעה הליכה כדי להחזיר אותו הביתה. אנחנו הבטחנו שאנחנו מחזירים את אור הביתה ואנחנו מחזירים את אור הביתה. אני כל כך עצוב שאין לנו את אור אבל אני כל כך שמח שיש לנו את אור בבית".

אסרף כזכור, לחם בשירותו הצבאי ביחידת אגוז ונפצע בקיץ האחרון, במהלך מבצע "צוק איתן" בקרבות בשג'עייה. אסרף נפגע באורח בינוני, אך גם לאחר מכן לא ויתר על המשך שירותו הצבאי ולאחר שחרורו טס לטיול שחרור בנפאל, שהסתיים בטרגדיה.
לצד החבר נכח נציג של זק"א בזמן זיהוי הגופה, שקודם לכן נמצאו עליה המסמכים השייכים לאור. האזור בו נמצאה גופתו נחשב לאזור מסוכן מאוד עם חשש גדול למפלות בוץ. 
מכיוון שזמן מציאת הגופה חפף לשעת החשיכה בנפאל, הוחלט להתמקד בחילוצה רק הבוקר לאחר שאמש הועברה הגופה לאחד הכפרים בסמוך למקום המצאה. 

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, התייחס הערב למותו של אור אסרף: "הבשורה הקשה על מותו של אור אסרף ז״ל שוברת לב. התגייסות כוחות ההצלה, וההירתמות המרגשת של חבריו לצוות באגוז עוררו בנו תקווה גדולה. תפילותיו הכנות של העם כולו ביטאו את רצון כולנו למצוא אותו חי ובריא. תנחומי למשפחה על האבדן הקשה והמצער".
 
הרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, הביע את תנחומיו למשפחה: "משתתף בצער משפחתו של אור אסרף. אור היה מלח הארץ, לוחם בשלדג ובאגוז נלחם ב'צוק איתן', חילץ פצועים ונפצע בקרב. איבדנו היום את אחד מטובי בנינו. יהיה זכרו ברוך".