כבר שמענו על נשים שלא ידעו שהן בהיריון, אך ספק אם מקרה כמו שקרה לאדה גואן, שטסה מקנדה ליפן, נרשם אי פעם בספרי הטיסות העולמי.



גואן, צעירה בת 23 מקנדה, הרגישה כאבים במהלך הטיסה, אך קיוותה שזה יעבור, או לחילופין, לטפל בעניין עם הנחיתה. היא רק לא שיערה שהיא תרד מהמטוס כשהיא נושאת בתואר חדש - אמא. במהלך הטיסה התברר כי אדה נמצאת בהיריון וצירי הלידה היו אלה שהפריעו לה. 



בן זוגה של הצעירה, וס בראנץ' אמר: "חשבנו שיש לה בסך הכל כאבי בטן, התכווציות או כיב בקיבה". הזוג אשר גר בעיר ויקטוריה יוצא בשנה האחרונה אבל לא היה להם מושג כי גואן נמצאת בשבוע ה-37 להריון. עוד הוא הוסיף: "הבטן שלה אפילו לא הייתה גדולה. היא חשבה שהיא עלתה קצת במשקל, היא לא חשבה שהיא בהריון".



הוריו של בראנץ', סנדרה ודיוויד, תושבי העיר פנטיגטון סיפרו כי הייתה הפתעה מוחלטת עבור הזוג. סנדרה אמרה: "גואן לא ידעה שהיא בהריון. היא החלה לסבול מכאבי בטן שעתיים אחרי ההמראה. היא לא הבינה מה קורה לה אז העבירו אותה למחלקת עסקים. היו שני רופאים על המטוס והם חיברו אותה לאינפוזיה ונתנו לה משככי כאבים אבל זה לא עזר ופתאום יצא התינוק".



לדברי הסבא וסבתא, סנדרה ודויד בראנץ', התינוקת במצב מעולה והזוג הצעיר שוחרר מבית החולים. "הם לא הולכים לטייל כפי שתיכננו במקור, הם לא הולכים לראות יותר מידי מקומות ביפן", אמר הסב הטרי. שמה של התינוקת, אגב, הוא קלואי והיא הילדה הראשונה של הזוג. סנדרה, הסבתא הטרייה הודתה כי "הם עדיין בשוק. זהו הנכד הראשון שלנו ואנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר".