מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה נאם הערב ברשת הטלוויזיה של ארגונו "אל מנאר", והפריך את השמועות אודות מצבו הבריאותי.



הוא התייחס לדיווחים בתקשורת אודות מצבו ואמר: "האתרים מדווחים לפעמיים על מותו של אדם פלוני, לפעמיים הם מספרים על מחלות לב או על התקפי שבץ שעבר. הדברים האלה הם רק חלק ממלחמת הפצת השמועות והמלחמה הפסיכולוגית שהם מבצעים".



במהלך הנאום התלוצץ נסראללה עם צופיו ואמר: הנה לימונדה- זו לא תרופה". זאת לאחר שבשבועות האחרונים הופצו שמועות ברשתות החברתיות כי מצבו הרפואי של מזכ"ל החיזבאללה מדרדר. השומעות נסובו סביב דיון שנערך אודות משקה צהוב שהוא נראה שותה בנאומו הקודם.



את רוב נאומו הקדיש נסראללה ללחימה בסורי וחשף את הישגי הארגון. כמו כן הוא אמר כי 13 לוחמי חיזבאללה נהרגו מאז החלה הלחימה לפני כשבועיים. "החיים הם יקרי ערך", הדגיש נסראללה.



בהודעה שמסר נסראללה לפני כשבועיים ב"אל מנאר", הוא טען כי ארצות הברית משתמשת בסעודיה שנלחמת בחות'ים בתימן, במטרה להביא לחלוקה עדתית של העולם הערבי. בדבריו הזהיר נסראללה: "פרויקט חלוקת מדינות ערב שמנהלת וושיגנטון, עלול להכניס את האזור, כולל סעודיה, למלחמת אזרחים שתימשך מאות שנים".

 
בנאום שהועבר בשידור ישיר בערוץ "אל-מנאר" הלבנוני, האשים מזכ"ל החיזבאללה את וושינגטון בשימוש בארגון "המדינה האסלאמית", דאעש, לקידום האג'נדה של חלוקת העולם הערבי. "האמריקאים חושפים את כוונותיהם באמצעות חקיקה בקונגרס שתאשר את חימוש הכורדים והשבטים הסונים בעיראק", אמר. "ברור היום, כי יש ניסיון אמריקאי להכשיל את ממשלת וצבא עיראק מול ארגון דאעש", הוסיף נסראללה.
 
בנאומו חשף נסראללה כי חיזבאללה השתתף לראשונה בלחימה באזורים שאליהם לא הגיע קודם לכן והבטיח לעם הסורי שארגונו "יילחם לצידם עד לניצחון". עוד ציין נסראללה כי המערכה על רכס קלמון, הנחשב לאזור אסטרטגי, טרם החלה.
במסר פנים-לבנוני אמר נסראללה: "לו היינו ממתינים להחלטה כלל לבנונית, היו הקבוצות החמושות במקומות רבים בתוך המדינה. אנו משלמים את מס הדמים, כדי שהאזרחים יחיו בכבוד ובביטחון".