לוחמי חיזבאללה כבשו שתי פסגות הרים באזור קוניטרה, שהיו בשליטת ג'בהת א-נוסרה, והרגו עשרות חיילי אויב, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה "אל-מנאר". 
שתי הפסגות, קובע ונקאר, שוכנות במחוז הדרום מערבי של קוניטרה הסמוך לישראל וללבנון. מוקדם יותר בשעות הבוקר ביצע חיל האוויר של סוריה לפחות 15 התקפות באזור העיר העתיקה תדמור, ופגע בבניינים שהוחזקו בידי ארגון המדינה האיסלאמית. בין המטרות שנפגעו נמנים בניין מודיעין צבאי ובית חולים עירוני. 

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם אתמול לרגל 15 שנים לנסיגת צה"ל מלבנון, והבטיח כי לוחמי הארגון יהיו בכל מקום בסוריה אליו יידרשו להגיע. "בושה שאתם סופרים את חללינו", אמר נסראללה למתנגדיו בלבנון והוסיף: "הם אחראים לביטחונכם וליציבות בלבנון".
 
בנאומו אמר נסראללה כי "אם המשטר הסורי ינצח, אני מבטיח ביטחון לכל הלבנונים, אך האם אתם מבטיחים את ביטחוננו אם הניצחון יהיה של דאעש וא-נוסרה? הקרב על קלמון נמשך עד להבטחת גבול לבנון-סוריה".
 
מוקדם יותר הודיע מרכז "אל-מרסד" הסורי לזכויות אדם היושב בלונדון, כי פעילי ארגון המדינה האסלאמית רצחו בימים האחרונים לפחות 217 בני אדם בעיר העתיקה תדמור (פלמירה) וסביבותיה. זאת בנוסף ל-300 חיילים לפחות שנהרגו על ידי הארגון בלחימה לקראת כיבוש העיר. עוד נמסר כי המורדים מחזיקים בכ-600 חיילים ובלוחמים תומכי הממשלה בעיר וסביב לה.
 
בתחילת השבוע נמסרו דיווחים סותרים על מספר ההרוגים באזור תדמור, בה ישנן עתיקות ארכיאולוגיות רבות ערך, שנפל בשבוע שעבר בידי הארגון הקיצוני.
 
סוכנות הידיעות הרשמית, סאנ"א, דווחה כי בהפצצה של כוחות אסד על בית החולים הצבאי בשבת באזור אידליב נהרגו 300 מורדים. על פי גרסת המשטר, הפציץ צבא סוריה את בית החולים כדי לשחרר עשרות חיילים סורים שהחזיק במקום ארגון המורדים ג'בהת א-נוסרה. מנגד טוענים באופוזיציה כי המורדים השתלטו על בית החולים והרגו עשרות חיילים סורים.
 
במשטר הסורי כבר השלימו עם כיבוש מרבית שטחי המדינה. וודאח עבד רבו, עורך העיתון הממשלתי "אל-ווטאן", אמר כי המשטר פועל עתה להגן על הערים הגדולות שבהן יושב רוב האוכלוסייה. בכיר אחר אמר כי אסד מעוניין לשלוט בחוף, בערים חמה וחומס, בבירה דמשק, ובדרכים המהירות המקשרות את דמשק עם חומס ועם ביירות. 
 
בשטח שבשליטת אסד חיים כ-60 אחוזים מאוכלוסיית סוריה. על פי הערכות, יותר מ-75 אחוזים משטחה של המדינה כבר נפל לידי ארגוני מורדים.
 
בתוך כך, שר החוץ הטורקי מסר כי וושינגטון ואנקרה הסכימו עקרונית על הענקת תמיכה אווירית לכמה מכוחות האופוזיציה המתונה בסוריה, במה שיהווה הרחבה של מעורבות ארה"ב בסכסוך. עד כה נמנעה ארצות הברית מלהתחייב לאכוף "אזור בטוח" עבור המורדים הסורים, צעד שיכול להיחשב כהכרזת מלחמה על סוריה.